Hundar iFokus

Hundar

Etikett: valpar
Läst 2167 ggr
Eveline
0

Visst är det mindre roligt ibland?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tvättade min 3 månaders valp igår, idag släppte jag ut honom och vipps såg han ut såhär. Gissa hur lycklig jag var på en skala. haha!

Elega
0

Hahahaha! :D

TacoBelle
0

Haha! Men det är ju helt omöjligt att bli arg på en sån sötnos. :)

Kickilu
0

0, kan förstå hur du känner men jag kan inte låta bli att le när jag ser honomGlad Vilken goding

Fridaaaa
0

Vad charmigt! :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Eveline
0

mmm… det är aska han har grävt i. Var nyss ute och skyfflade bort allt, vilket resulterade i några upphittade ben och tuggsaker :)

Damon
0

#5 hahah, va roligt , not

Katti
0

Jag hade en gång en dag (kvälls-)hund. Det var en mellanschnauzer som följdaktligen var väldigt skäggig i ansiktet. En dag när hon kom hade hon just varit med sin matte i en kohage. Det var på våren, just efter betessläppet, så blajjorna var extra lösa, gröna och även extra mumsiga tyckte hon. Ni kan ju gissa hur hon såg ut! Och hur hon luktade Förvånad…

[Vargnatt-]
0

Hahaha Skrattande

kerstinjo
0

Haha, var glad att du inte har en labbe, som badar i ALLT!

Dyngpölar, lerpölar och diverse annat vått.

Kerstin 

Eveline
0

#9 Jag är rädd för att denna hunden kommer bli en "badhund" också… helt galen i vatten dvs bäckar, diken och vattenpölar.

Min kusin har 2 labbar och de har en stor damm, mycket simmande blir det =)

kerstinjo
0

#10 Japp, bara det är vått, sen kvittar det om det luktar skunk.

Kerstin 

Ricko
0

Min kompis Labbe som jag brukar promenera med ibland tillsammans med mina hundar är också en RIKTIG badhund.

Han ska då i alla diken som finns så länge det finns lite vatten i.

Till TS; Men guuuuud så söt h*n var! Tror jag blev kär KyssOskyldig

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

Nikkis
0
tovvi
0

hahaha underbart!

som när jag va ute me min bad- och lerglada tjej igår, släppte henne så hon skulle få springa av sig, gick ner i ett dike me 50cm vatten för att dricka, och det slutade med att hon for runt som en tok i vattnet och blev typ jättelerig. haha. springer iväg lite väl långt och jag ropar in henne, och nog kommer hon. som skjuten ur en kanon och fullkomligt flyger upp i famnen på mig. då vart man sådär glad! :p haha.

QLBA
0

Skrattande underbart