Ovanligt mycket.
Har kommit underfun med att många hundägare & medlemmar här på hundar.ifokus har råttor eller möss ^^,
Har ni det?
Jag har tyvär inte men de värkar vara väldigt härliga små krabater xD
Jag vet faktiskt inte om det är så vanligt här..det lär nog dom andra svara på. Annars har du en sida om möss och råttor…tror jag 
jag har haft endel möss, men den sista dog för 2 veckor sen, och nu ska jag inte skaffa fler på ett tag. =)
Vilken tur då Malin annars hade jag aldrig vågat hälsa på dig ;)
haha då skulle du vart här när jag fick en kull på 14 möss =D
Åhhh hua…jag tycker dom är söta att titta på och jag skriker inte om det kommer en kutande över golvet, men jag skulle inte ta i en. Fråga Åsa vad hon brukar göra ;)

Men det skulle nog katten.
Näe ingen mus med en sköldis vid namn Lotta hihi…
Haha jag tror jag dör har du en sköldis med mitt namn? va häftigt!!! 
jag har 3 st möss
Javisst hon är jätte söt, men hon fräser åt mig och hunden för jämnan, grabbarna säger att hon är lik mig hahaha kan inte begripa alls varför
, vi hade en hane också men han fick hjärtfel och dog han hette Linus, men inte sjutton blev Lotta någe snällare för det inte
Möss eller råttor har det aldrig bott hos mig. Men några marsvin en gång i tiden.. Och en del andra djur. ;)
Och en iller ska det bli i framtiden! ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Haha Linus och Lotta…sanslöst. Jag tror inte du får någon ordning på det jag är precis lika dan, det kanske har med namnet att göra 
Haha ja man kan ju undra ibland
Jag har råttor och har haft möss =)
Har haft: Marsvin, fiskar, hund
Har: Hund, fiskar, ödla
Vill ha: Islandshäst ;D
Jasså, ska man säga vad man har haft också? ^^
Katt, kanin, fiskar, marsvin, hund.
Har hund, vill ha iller. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Jag gör det.. Och jag gör alltid rätt.. ;D
Hmmm hur många läste längs upp? Det var möss eller råttor hon frågade om ;)
Vi har befolkats av råttor, kaniner, hamster och fiskar. Fast det var när barna bodde hemma.

Råtter då skulle jag dö, dom har så äckliga svansar…huaaa

dem ända råttorna jag har …är dem envisa Dammråttorna….Sedan när vi skaffar kisse, hoppas jag för deras egna skull att dem håller sig väck!!….*HE HE*

Titta vilken SÖÖTIS!! FFYYYY vad du måste vara LYCKLIG NU!!
rätt åt dig 
Grattis o lycka till! =)
TinaH : Jag kan ju säga som såhär.. jag blir alldeles varm i hela kroppen så fort jag tänker på lilla Hades.. Jag kan inte ens läsa en bok eftersom tankarna bara kommer till min bebis :)

Hera…..
Låt nu inte hela släkten och halva grannskapet komma in och skrämma i väg det lilla hår-marodören!! =))
Jag förstår dig fullständigt!=)
hade du hund sedan innan?? =))
en dansk/svensk gårdhund. Fast det är ju mammas. :) Denna skaffar jag med min pojke!
Ska bli kul att själv ta ansvar.
Lycka till med det egna gose trollet
Tack :)
Magda jag kollade!!!…åhhh en sån massa, tur att man inte såg svansarna då hade det blivit mardrömmar ett tag framöver =)
Och Hera! Jag är så avis, skicka honom hem till mig på posten…jag bara måste pussa på den trubbiga nosen