Hundar iFokus

Hundar

Etiketthälsa
Läst 13299 ggr
TeamVanity
24

svullen trampdyna?

efter kvällspromenaden igår var allting okej men imorse vaknade Nikita haltandes, och efter att kollat noggrants så ser jag en svullnad vid den yttersta lilla trampdynan. Hittar ingenting alls i den. Nu haltar hon mycket mindre än imorse, men svullnaden är fortfarande kvar. Men vad ska man göra? Ska jag åka in på veterinären eller vänta?

[Empisen]
0

Hugo har haft likadant några gånger tidigare… Första gången ringde vi veterinären men han sa att vi skulle avvakta, det försvann nästa dag.
Sen kom det tillbaka för några dagar sen igen, men jag avvaktade och så var det borta nästa dag.

Däremot ska dom undvika att slicka på tassen enligt veterinären.

Jag tycker du kan avvakta, om det inte försvinner på ett tag så kan du ringa och höra med en veterinär Glad

TeamVanity
0

Okej =) Än så länge visar hon inget intresse av att slicka på tassen. Hon både jagar och leker med katten så det verkar inte vara så in i dödens farligt =) ska avvakta som du säger och försvinner det inte så ringer jag veterinären. Tack =)

[Empisen]
0

#2 Så lite så, hoppas det går bra Glad

ProCanis
0

jaa det kan vara en såndär blåsa fylld med vätska, inge farligt meninte så bra om dom slickar,viktigt, och dom tenderar att spricka, om det är en blåsa, och det är bra, men man ska bara se till o hålla det rent sen så läker det o blir bra igen efter någon vecka…

TeamVanity
0

Okej. Hon bryr sig fortfarande inte så mycket om tassen och haltar inte längre idag, svullnaden har gått ner en del, men jag låter henne vila tills det är helt borta =)