Dags att gå vidare<3
Nu har vi fått tagit beslutat å boka tid för min bästa vän, det är dags för han att vandra vidare…
Det bara skriker inom mig, kan inte förstå att det är sant, kan inte förstå hur jag ska kunna gå vidare, kan inte tänka mig ett liv utan honom<3
Kan inte ens skriva hur jag känner, känslorna går inte att förklara…
Jag älskar dig Elis<3
stackare <3 längtar inte tills den dagen då de är dax för min älskling<3
Varje chans är en risk. Varje risk är en chans..
Förstår hur du känner dej! Det är ett tufft beslut. *Tröstkramar i massor*<3
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag det är verkligen fruktansvärt. Vår 12 åriga borderblandning som aldrig varit sjuk. Är nu hastigt dödsdömd med njurvärden som är katastrofala. Jag har gråtit sedan i fredags. Är glad över att vi hade en pigg hund under semestern.
Vilka härliga år vi haft.
Vet inte om jag tar beslutet idag. Han äter fortfarande och går med ut.
Har blivit svag i bakbenen och det var därför som jag sökte veterinär i torsdags.
Det här är TUFFT:
Nu är han borta, känns helt tomt, känns fel
han är inte här, men han ska vara här, han har alltid vart här 

Känner igen den där känslan inom en som man inte riktigt kan beskriva, men som finns är och är fruktansvärd. Beklagar sorgen
*stor kram*
//Angelica
Medarbetare på Hundar iFokus
Man vänjer sig aldrig. Det är en fruktansvärd tomhet efteråt, men det blir bättre jag lovar.
Jag fick ta bort min bästa vän genom tiderna 2008 och det gör fortfarande ont ibland. Men första året var fruktansvärt. SÅ tomt. Då hade jag bara mina små killar kvar. Nu har jag "stor" hund (whippet) igen och saknaden har gått över till fina minnen i stället.
Kram