Ny här
oh så fin hund, o välkommen hit, hoppas du ska trivas =)
Jättefin hund. :)
Säger som Malin, välkommen och hoppas du ska trivas. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Härlig bild!
Skoj att du har hittat hit till alla tokar!
Vilken snygging, välkommen hit ;-).
Välkommen hit!! :D Snygg vovve!! :D
Välkommen hit :) Super söt vovve du har 
Välkommen hit till vårat glada men tokiga gäng =) Hmmm..jag under om du inte lyckats få med dig min hund hem? Om inte annat så kan han få flytta hem till mig genast =)

Varmt välkommen!

Du är sååå välkommen. Vilken vacker hund du har.
så fin färg på pälsen hon har, e d silver eller? jätte fin..
Sötis =)
#11 Hon ska, enligt förra ägaren, vara svart. Det grå har kommit med åldern.Jag tog över henne när hon var 6 år och då var hon mycket svartare på kroppen än hon är nu, men "mössan" och öronen var silvergrå. Nu ser man mera grått över hela kroppen när hon blir lite långhårig. Hon blir 10 år i maj. Vem vet, hon kanske blir helgrå med tiden.
/Carola
jaha ok, ja då kanske hon blivit grå pga, av åldern då, 10 år e ju ändå ganska mycke… e hon pigg o sådär eller?
Vilken sötis det var, jag har för mig att svarta pudlar kan bli lite gråa med åren, men hon ser ju pigg och kry ut för att vara 10 år
Finns det inte "antigråfärgning" för hundar?
Hmmm..men Kerstin börjar töntbulle bli grå? ;)
#14 Hon har sina små problem, patella luxation - hon har lite problem ibland när hon ska sätta sig men hon springer gärna och har inget emot långpromenader. Det knäpper våldsamt i en skulderled(heter det så) och ibland har hon ont men smärtstillande brukar hjälpa så det går över på ett par dagar. Men jag ser ju att hon blir stelare och stelare. Sista tiden har jag fått bära henne ner för trappan på morgonen.
Sedan hör hon väldigt dåligt - och ser dåligt. Dessutom har hon spaltgom, vilket gör att det ibland är lite besvärligt när hon druckit eller ätit för fort, vätska och matrester åker ju upp i det lilla hålet i gommen, och sedan kommer det ut genom näsan. Det gäller att torka nosen lite då och då, samtidigt som jag tar hand om hennes ganska rinniga ögon.
Men - så länge hon glatt följer med på promenad, jagar cyklar och motorcyklar, äter ordentligt och vaktar mig så ingen tar mig, så är jag ganska säker på att hon mår bra i alla fall. Men jag tror ju inte hon blir så där hemskt mycket äldre.
/Carola