Hundar iFokus

Hundar

Etikettmedia
Läst 492 ggr
DianaK
0

Hitta hem!

Utsatta djur hittar hem Upphittade, hungriga, trötta och ofta illa behandlade. I TV4:s nya programserie får katter och hundar nya hem.
- Vi hoppas på att väcka engagemang hos våra tittare, berättar TV4:s exekutiva producent Karin Stjärne

Hitta hem har premiär den 5:e mars klockan 19.30

http://www.tv4.se/hittahem/

I samarbete med djurskyddet.se och hundframjandet.com.

Lotta
0

Ja det där får man ju inte missa…tänk att djuren kanske får hjälp, och bara det att det finns sånna människor som verkligen bryr sig om dessa djur…man blir alldeles varm om hjärtat Skrattande

Faxlin
0

Ja det där är något man bara måste se.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

DianaK
0
Alex
0

Ska försöka komma ihåg att titta på det. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Eriiccaa
0

Tack, för att det finns såna folk som hjälper hundar/katter vad det nu är för djur att hitta ett nytt hem.

lena1
0

Självklart måste man kolla det, vad bra att det kommer ut lite nyttiga hundprogram tycker jag ;-).

Eriiccaa
0

Ja, det är ju bra :)

DianaK
0

Hallå alla djurvänner, glöm inte av TV4:s nya programserie,start i morgon Måndag 5 Mars:))

Lotta
0

Puttar upp så ingen missar det ;)

lena1
0

Jag med :-).

DianaK
0

Såg att tv4 kommer att sända avsnittena mellan Måndag - Torsdag, samma tid, så ni inte missar nått avsnitt,(för det kommer jag garanterat att göraSkrattande

Malin-A
0

jasså_? trodde bara d kom på måndagar…

lena1
0

Nämen gud vad bra att du sade detGlad, jag vill så gärna vet hur det gick med yorkarna, eftersom det gick skriverier om det då….

Lotta
0

Ja men hallo…tror på 17 att jag missade det idag. Men jag får skälla på Åsa för det är hennes fel Oskyldig