Valpar
sötnosar!
Åh vad mysigt:D Saknar valpdoften!
OM man blir sugen på en ny lappis.. När man läser om godingarna är det ju inte utan att man saknar lurvet, leendet och allt man bara får från en busgla' lappis!
Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.
Grattis!
Grattis till sötnosarna :D
Grattis!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Stort Grattis till kullen! Mer bilder på valparna, gärna individuellt så vi får lite ögongodis så här på helgen. Ser ut att vara lite blandade färger 
//Angelica
Medarbetare på Hundar iFokus
åhh så söta!
Catnap, det finns i bloggen! Ja, en av de roliga sakerna med finsk lapphund är att de finns i så himla många olika färger. Läste just att det nog bara är i rasen Chihuahua som det finns fler färganlag
. Men man får vänta med att registrera dem, för den rätta färgen kan visa sig först senare. I det här fallet verkar alla valparna bli viltfärgade, två bruna och två svarta. Så ingen har fått någon av föräldrarnas färger (domino respektive svart med ljusa tecken).
På bilden är de bara en dag "gamla". De var 5 då, en har jag varit tvungen att ta bort…

Tråkigt att ni miste en valp, men ni har 4 stycken ljuvliga valpar kvar. "Ettan" får gärna flytta hem till mig
Ska bli spännande att se hur färgerna utvecklas med tiden, är inte så van vid lapphundens färger, även om jag tycker att det är en otroligt vacker ras 
//Angelica
Medarbetare på Hundar iFokus