Veckotema snö/hund för V.9
här kan ni lägga in era bidrag till denna veckas tema som är snö/hund, startar idag (2007-02-26) och slutar på söndag (2007-03-04).
Det var helt omöjligt att försöka ta en bra bild på Eros.. Han vill ju inte va still en sekund i den roliga snön! Lägger in två, för jag kan inte välja, ni får skälla på mig om man bara får ha en. Eller tala om vilken ni tyckte var bäst, så tar jag bort den ena. Ska dock försöka ta mig till rastgården så jag kan släppa honom lös och fota.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Och andra bilden. Eros blickar drömmande ut över det snöklädda landskapet ;)

Har ni redan hunnit fotat, så snabbt - första dagen? Haha..
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo
Klart att vi slängde oss ut direkt!
Vad gör man inte för HiF?

#6 Självklart är det rykande dagsfärska foton! 
#8: Vilken tur att det inte finns grodor så här års för då har du inte fått töntbullen ner till vattnet..Mohahahaha.
Annars måste jag säga att alla var jättefina
Även töntbullen.

men jag undrar, har ni verkligen tatt dessa bilder denna veckan.
Några känner man igen sedan gammalt…….
Här kommer en dax-färsk morgonbild.
=)
Jag tog mina bilder igår kväll..

#9. Vatten är lika farligt som grodor. Vad som inte syns på kortet är att Alfons stormskäller så fort det kommer en lite våg!
#19 Haha Eros hatar också vågor! Han sprang som en tok fram och tillbaka och skällde i somras :) Grodor däremot, de ska man bära med sig in om man hittar ute!
Jasså, måste bilderna vara tagna den här veckan..? Det förstog aldrig jag..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Men Alex, har inte du varit ute o fotat nu på morgonen??
Vi andra har pulsat runt i snön, stelfrusna. Allt för ett nytt foto.
Tss.. Tror jag så mycket jag vill på. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#19 Förstog väl att det såg lugnar ut en vad det var, Du skulle ha buttat till honom lite då har du ju fått riktigt kul en stund ;)
nu är det ju söndag och veckotemat är slut, men jag funderar, vem ska starta ett nytt tema denna gången?? och är det någon bild vi ska utse till vinnare?!

NÄ, jag tycker inte vi behöver utse någon vinnare. Vi vet ju alla att mina bilder är finast 
Det blir ju lite tråkig stämning om jag ska vinna varje vecka, eller!?
Hi hi, nä men jag tycker det bara är kul om alla lägger in veckans bild och så får man titta och begrunda. Sen får väl den som hinner först ge förslag på nästa bildtema. Vad tycker Ni andra?
ja med tanke på att iaf jag hade glömt bort veckotemat o kom på det nyss så kanske vi borde göra som du tycker zebben, alla som vill skickar in bilder och när veckan är slut så kommer nån med ett nytt förslag på nästa veckas tema, och den som hinner först får sitt förslag… =)
Tycker också det låter bra. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Ja bättre en så kan det ju inte bli :)
*putt* ingen som kommit på nått tema än???
En hund som tittar på tv då?..man ska se både hund och tv
ja d låter kul, ordnar du ett nytt inlägg med vecka o vad det är för tema.. ??