Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 520 ggr
lena1
0

Nyheter angående tidelag

vill på detta sätt informera om en bra länk under tråden tidelag..

He det gott!

MVH

Lena

Faxlin
0

haha, du är lite skojig. Du tror inte det kan bli en viss förvirring när du har exakt samma namn på trådarna :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

lena1
0

Nämen guuud det tänkte inte jag på hahahaha, jag skyller på att jag är snurrig tantSkrattande, kan inte du ta bort den eller tala om hur jag gör, så jag kan skriva den på ett nytt sätt hihi…

Malin-A
0

hehehe =P

lena1
0

Haha nu ska inte Malin vara sån med tant LenaSkrattande, jag tyckte jag var sååå duktig i morse när jag klev upp hahahaha..

Åsa!!! hjäääälp!! Hahahaha

Malin-A
0

haha naaw tanken va god iaf =)

lena1
0

Ja det var den tack för det;-), men jag efterlyser Åsa nu med ljus och halogen lampa!!!Skrattande

Lotta
0

Hon lär nog inte vakna i det rödaste rappet…hon har nog inte hämtat sig efter våran utflykt i natt efter cigg =)

Malin-A
0

letade nu cigg mitt i natten?? Förvånad

Lotta
0

Klockan halvtvå i natt var det full fart på mig och min bil….man kan ju hoppas att morrhoppan är tacksam. Hon kanske sitter och kedjeröker eller får banner av Kalle för att hon rymde inatt ;)

Malin-A
0

haha va snällt av dig o ge dig ut miss i nassen för o släcka hennes nikotin begär.. =D

Alex
0

Lotta ville bara fjäska in sig..

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Malin-A
0

jaha va d så d va, mmm o jag gick på att d va av snällhet du gjorde d, men här gick man bet.. =P hehe

Alex
0

Jaa.. Du får lära dig Malin, Lotta gör inget av snällhet. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Lotta
0

Vänta ni när ni behöver hjälp…då har ni sumpat era chanser =)

Alex
0

Vi har varandra, och Åsa. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Malin-A
0

haha skulle vi ens behöva hjälp? nej nej vi reder oss bra själv.. som sagt vi har ju varandra =D

Lotta
0

Malin vem var det som ropade på mig inatt då? Var det din dubbelgångare eller? Hmmm jag ser ingen Åsa Oskyldig

Malin-A
0

men jag ropade inte jag viskade bara lite grann, d e väl inte hela världen, man får ju ta d som finns, alex låg ju o sov o åsa visste jag inte var hon va, då blir d ju dig jag får ropa på =D hehehe

Gasoline
0

Åhh, förstår inte riktigt. Vadå tidelag? Hittar ingen länk om tidelag, men den kanske finns på ett annat ställe. Är ganska ny så jag förstår inte alla finesser osv på iFokus.se

Alex
0

Det är en annan tråd, kan putta upp den åt dig. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Alex
0

Välkommen hit, förresten. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Lotta
0

Du har en tråd som ligger under övrigt tror jag, som heter Tidelag på den finns det en länk som du kan gå in på.

lena1
0

Gasoline, först vill jag önska dig välkommen jag med, och tråden har jag puttat upp nu, den heter Tidelag (sex med djur).

Hoppas du ska trivas Flört

lena1
0

Tack igen Åsa nu kan jag släcka halogen lampan hahaha…

Gasoline
0

Ok, tack för välkommnandet och tack för hjälpen =)