Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 2643 ggr
[MinRonja]
0

Ingen verkar bry sig längre...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

är det bara jag som mår helt skit just nu? Tårarna bara öser ner :'( den ända som alltid står vid min sida är min älskling Ronja… Gråter

Nikkis
0

Jag förstår inte, vem syftar du på som inte bryr sig och varför?

ProCanis
0

Ingen bryr sig om vadå? Står på din sida om vadå?

Vad är det som hänt?

[MinRonja]
0

det är mycket blandade känslor, mina föräldrar ska skiljqa sig. mina föräldrar är typ halvt döva o sen är det lte med vänner.. min hund är alltid den som tröstar mig, så mena jag

[MinRonja]
0

mamma har dragit nu.. kommer också dra någonstans med ronja

Gerbilflicka
0

Jag förstår, mina föräldar skiljde sig också när jag var yngre och skillnaden var att min hund blev såld på köpet eftersom ingen av dem ville ha en stor hund längre. Jag hade ingenting att säga till om, en dag var hon bara borta och jag har aldrig sett henne igen.

Så håll fast vid din hund och var glad att du iaf får ha kvar henne! Lycka till med allt, det blir bättre och lättare med tiden.

Banankaka320
0

Djur är världens bästa tröstmedel <3

Ladymon
0

#5# Exakt samma sak hände mig… Ingen sa något om att hunden skulle bort ens.. han var bara borta helt plöttsligt.. :(

[MinRonja]
0

fy vad hemskt att dom sålde era hundar :( djuren kommer bo hos mamma, några måste tyvärr säljas :'( En kanin och två hamstrar ska bort, för vi ska bo i en lägenhet, 5 barn, 1 vuxen, 2 hundar, 2 kaniner (efter en har sålds) och 2 hamstrar (efter 2 har sålds(stavning?)) Så därför måste jag göra av med en kanin o mina hamstrar - inte för att vara dum, men hellre hundarna än dem… Skäms

[rightPAW]
0

Din Ronja är jättefin! Vad är eran andra hund för nån? :)

Gerbilflicka
0

#7 Fy vad hemskt! Vet precis hur det känns, jag tror inte att man kan komma över något sånt helt och hållet… :(

[MinRonja]
0

#9 tack :) Han är en blandis på labrador, springel spaniel och bordercollie :) Svart, en riktig knubbis (A)

ProCanis
0

Visst är det lite konstigt egentligen att en springer spaniel kan bli knubbig egentligen? ;) hehe

[MinRonja]
0

#12 hehe :p

Fridaaaa
0

Hoppas att det löser sig! Djur är det bästa som finns när man är ledsen, dem ställer upp i alla väder, vad som än händer…<3

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[MinRonja]
0

# 14 aa jag vet! :) Tack.