ååhh.. NEJ!
Ledsamt!
Jaha, så var det överstökat! Ecko har tagit sönder en sak för första gången i hans liv. Och han hann ju ändå bli 6 månader..
Men var han tvungen att välja min SKO! Hade precis fått dom av mammsen i födelsedags present (vist jag fyller om 22 dagar, men ändå) splitter nya stövletter! Och så kommer man hem och hela framdelen är bort tugad!
Ecko har inte behövt vara ensam alls mycket eftersom det alltid är någon hemma. Så han har ingen anledning till att ta till tröst genom mina skor:P Fast han har fått känna av att vara ensam förut och vi vet att han klarar av det och han vet vad de handlar om. Men jag gick iaf för att köpa rosor till min sambo och det tog väl som mest en KVART! Men visst, han hann ju tuga sönder den rejält på den tiden. Men av alla skor! Ajja.. läder är väl gott kanske?:S
Äsch då! får önska min ett presentkort från någon skoaffär av någon annan.. och då ska jag verkligen komma ihåg att lägga in dom i skåpet:P Han hade ju fem par till att välja på! dumma hund;) haha!
mmm hundar väljer alltid dom skorna man vill ha =) lusse va på mina läderstövlar för nån vecka sen, men jag fick syn på honom precis när han skulle börja tugga så jag han säga till honom…

Välkommen i klubben!
Vi har en överinteligent galgo som verklingen kan alla knep när det gäller att äta stövlar o skor.
Det tog tid innan jag överlistade henne,och det slutade med att jag fick skaffa en gaderob och sätta extra haspar i överkant, för magnetlåsen var ingen match för henne (började med hasparna på mitten men dom pillade hon upp.)
Så nu får vi ha skorna ifred om vi nte glömmer haspen det var inte så länge sedan vi kom och hittade alla skorna i en prydlig hög utanför.
vems var felet ? inte hennes iallafall för det var vi som glömt haspen.
Tänk att det fortfarande är godast med förbjuden frukt.

Hihi, min ena tik har käkat upp ett par stövletter för mig med, och ett par gympadojor (båda paren skor var helt nya) och en mobiltelefon, en antennsladd, en sladd till datormusen, X antal prylar hon hittat lite varstans, två par solglasögon, samt ett säkerhetsabälte i mammas bil, flera detaljer i bilen samt tuggat på spaken till vindrutetorkarna och kopphållaren. Med mera, med mera! Och hon är bara 1½ lite drygt…
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se
Nej vad töligt. Men det är väl tyvärr sånt man får räkna med som valpägare..;) Ska säga dig att ett par skor är väl inte hela världen, Mexx gröpte ur våran hallvägg.. Det var ett stooooort hål som ingen gjorde nåt åt förrän nästan två år senare (nyss årgärdat alltså). ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

SKAFFA HUNDBUR OCH HA I BILEN
För detta kommer kosta stjortan!!!
JAG VET
Och du glöm inte kvällsrundan inte med hunden utan plockaundanrundansommåstegörasvarendakväll.
Nu blev det helt plötsligt ditt ansvar att inte hunden hittar något välkommen i klubben.
Elins Quila tuggade sönder mina skönaste skor. När jag var hundvakt!!
Men, det är sånt som hör till när man har hund. För vissa hundar kan man inte ha någonting liggandes framme. Glömmer man något - så - vips är marodören där!
Hahahha!!! ett hål i väggen alex?? hih men då!!
Och att behöva sätta hasp och grejer.. jaa de var rätt kul att läsa.. men ja vet hur icke kul det är:P Jag vart väldigt ledsen på ecko och de märkte han .. han kom ju ut t om innan jag visste om de och sa "förlåt matte, men dom var sååå goda" Så jag gick raka vägen till hans säng, för förståd att något var fel.. ;)
Han har bitit lite i min ladarsladd till mobilen innan. men aldrig något annat.. han bryr sig inte om dom andra skorna bara mina nya!:) Och jag brukar ju lägga skorna i skåpet.. dumma jag!
Men annars är han riktigt duktig när han är själv.. iof brukar jag muta honom med ett ben medans vi är borta;)
jaha! tack iaf för att man får vara med i klubben;)
#7 Japp. Inget litet ett heller.. Han lyckades få hål på väven, och eftersom vi har gipsvägg där så var det bara att gräva…
Hålet växte och blev större för varje gång han lämnades ensam, och det hade inte med längden att göra, utan han drog igång så fort han blev lämnad. Vilket vi fick bevisat en gång när han bara vart ensam en kvart..;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

reel.Om du tyckte det var skoj. så läs det här.
h
Hade tagit emot en nervskadad blandras labbe/kollie den var så påverkad att den kunde inte lämna stugan så jag var tvungen att lämna den hemma när jag stack till jobb körde hem varje middag och tittade till och gick en runda.
Och varje dag så låg min ena vante framför hundkorgen i hallen, med tanke på hur hunden mådde så Var det inga hårda ord som gavs men alltid en tillrättavisning varje dag varje middag .
Så höll det på i nästan fjorton dagar tills en dag då jag fick tag i vanten och skulle som vanligt huta lite med den .Dröm om min förvåning när det rasar ut en massa hundmat ur vanten!
Och stackars den mus som jag skrämt livet ur varje middag som jag kom hem och skällde på hunden, som inte fattade ett dugg för han hade ju inte rört vanten. Kan bara se för mitt inre när musen kommer och labben tänker:
NEJ INTE NU IGEN JA KOMMER FÅ SKÄLL.
HAHAHAHHAHAHAHAHA!!!!! jaa de var en jäkla skyst mus! hihi den var för härlig
Hahaha vilken historia.. Stackars voffe. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Den var bra…stackars hund som får ut för vad en liten mus gjort….hua så förnedrande 
hahahha!

Du kan ju gissa vem som skämdes sen
Kan jag gott tänka mig 
Hihihi!! ja måste bara få fråga.. är de fler hundar här som inte kan vifta på svansen??
Ecko "viftar" jämt på svansen, för han är alltid lycklig.. men de funkar inge vidare.. antingen far den överallt eller som en propeller;P är de motoriken eller?

Det där med svansföring kommer med åren.(Han är ju bara tonåring och dom "viftar" på allt, gjorde själv likadant)
EN SOM ÄR GAMMAL NOG ATT VETA

hahaha!! jaa.. men de ser så festligt ut:) den går mer åt höger, höger, höger.. eller upp ner upp ner.. ist för en vanlig hunds svans som går höger, vänster. hihi:)
men ja älskar honom för den han är;) han är lite blåst sådär
Men tänk att allt med läder är så kul, jag har haft hundar som käkat på sina koppel då dom hängt uppe på kroken,det måste vara gott samtidigt ;-), annars har jag inte haft så stora problem med sådant, en och annan mattfrans har väl rykt, en av mina colliesar hade en förkärlek för blöj paket, så han rev dom i småbitar ett par ggr då vi sov, trots att vi satte dom ännu högre så det vara bara att låsa in dom i garderoben, en annan gång tog han en hushållsrulle när vi var ute och tapetserade om köket med :-))))).Inte väggarna i och för sig utan han hade racer bana runt köksbordet med den hahaha..