God Kväll - lööööördag!!
Jaha, så var det lördag då.. ;) Vad händer i kväll?! :D
Hoppas på en roligare kväll en den som var igår :)
Vi borde starta ett party eller vad tycker du?
jag o killen ska snart iväg till några kompisar här på området som sitter i festar, så jag har precis duschat o gjort mig iordning, men jag kommer in här senare o kollar läget =D
Ja du kan ju inte svika oss!!! Hoppas du får trevligt utan oss så länge, vi syns senare :)
Ja just ja.. Vi skulle ju skåla vid 12-slaget igår! :O
Jag sitter och äter fil med päppelbitar i. ^^ Måste ju äta riktigt frukost nån gång under dagen..;P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Åt inte du biff till frukost?
Fil med päppel o antagligen en massa socker?
O i natt en låda med Toblerone?
Ja, det blir att återvända till Kina och få rullisen starkare.
Joo.. lövbiff. ^^ Men då måste jag ju ta nåt frukostliknande till lunch, och sen så blir det efterrätt till kvällsmat..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Haha du är så knäpp Alex snacka om att vända på dygnet :)
Neejdå.. Jag la mig bara vid 6 igår (imorse?) och vaknade strax efter fyra. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Haha.. Jag var ute på en åker med Nero nyss.. Mitt ute i ödemarken.. ;D Den lilla galningen sprang fram och tillbaka, fram och tillbaka.. ;P
Hahaha.. Alex, du är galen!! ;P Kan du inte skicka lite toblerone? Maila den eller något.. Vi hade inget godis hemma så jag fick äta en morot istället.. Hahaha.. Hästmat.. ;) Ska väl ta en skål med havre också.. Kanske blandar i lite betfor.. Vem vet? ;)
Hahaha stackars Juve. ;P Jag har VIT toblerone! Det ni, mycket godare! ^^ Kan testa maila.. Eller trycka genom telefonen kanske? Betfor har jag några kompisar som älskar.. De åt väl upp hälften av sina hästars mat innan de fick den på kvällen. :P Haha.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Hahahaha.. Jadu, ring den eller maila den.. ;D
Hmm.. De lade den i blöt innan va?! ;D Moahahaha..
Haha jadå, det var uppblött.. De satt och smaskade ett tag strax innan de gav det till sina hästar. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport