Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 737 ggr
Ellinor_ludde
0

Utfryst?

Hejsan.
Någon annan än jag som gick/går i skolan och blev/blir utfryst?
Jag går alltid ensam eftersom mina klasskamrater tycker jag är
töntig pga att jag älskar hundar så mycket som jag gör. Jag tycker
det är sjukt att man inte har några kompisar bara för att vissa
tycker att man är töntig :'(
Därför är jag så himmla glad över att jag har min älskade Ludde
som jag tillbringar all min lediga tid åt <3
Han är mitt allt <3

Malin-A
0

inte ska man bli utfryst för att man gillar hundar, tråkigt när det blir så, men är det ingen annan som gillar hundar då?  ja här inne är du alltid välkommen… =)

lena1
0

Här är du inte utfryst i alla fall, och du strunta i dom tänk så mycket mera du vet och får lära dig om hundar som inte dom ens kan stava tillFlört, stå på dig! det kommer kanske någon med samma intresse någon dag ändåGlad

TinaH
0

Ta en kopp varm choklad och sätt dig här å mumms bullar med oss andra.=)

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Ellinor_ludde
0

Såååklart jag ska <3
Hundar.ifokus äger skiten ur alla dumma elever i tallbacka skolan :P

Lotta
0

Jag vet att det är svårt, men försök att tänka att det är dom som går miste om något….en jättetrevlig tjej med en sötis till hund Glad Och som alla övriga säger så har du ju oss, en hel bunt med toktanter ;)

KerstinP
0

Ja du Ellinor, det är ju inte roligt men du kan trösta dig med att  mobbarna själva mår ännu sämre än du. Klart att du blir ledsen men vi ska stötta dig så gott vi kan. 

Kram KerstinP

Alex
0

Säger som de andra, här är du alltid välkommen att prata, umgås och ha kul och glömma allt annat. :)

Sen så vet du att det finns ett insidan.ifokus, va? Om du skulle känna att du behöver prata med nån, få stöd eller bara lätta på hjärtat. Finns fullt med underbara människor där som vart i samma eller liknande situationer. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

_Anna93
0

jag blir ofta retad för att jag e så pratig och för att jag har så många djur. Det kan cokså vara för att vissa e avis på mej för att jag e söt och har ofta bra betyg. om det gått bra för mej i skolan så kastar dom saker på mej och sånt. :S men nu är jag kompis med en i 9an som går i kören så hon brukar säga till dom.jag gillar det inte så mycket men typ dom ända vänner jag har är ni och några på sbk och ridskolan och några få som jag träffat på marsvinsutställning.