Skid resa :(
Ja, nu bär det av till Dalarna för en fyra dagars skid semester med familjen & min kompis familj, Och Ludde får vara hemma hos mormor. Jag är inte alls på humör att åka ifrån min älskade lilla vovve. Men jag kan ju inte ägna hela mitt liv att sitta med hunden hemma medans andra har skoj, men endå :'(
Kommer sakna han sååå mycke <3
Är det någon som känner lika dant när man ska åka bort utan sin jycken ? ^^,
Jadå det är alltid trist att lämna sin familje medlem, kan han inte följa med då?
Han får det säkert bra..:)
Jag ska iväg till Stöten nästa helg, men då får Mexx följa med. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Eftersom vi Hyr stuga så får man ej ta med hund pga att vissa besökare är allergiska som kanse ska ha stugan efter oss :'(
Sedan ska vi bara åka skidor hela dagarna och då är det lite
dumt att låta Ludde sitta i en stuga själv. För då måste vi gå
var fjärde timme och gå ut med honom :/
Men endå så kommer jag sakna honom <3

Vi hyrde stuga i Sälen förra året. Då hyrde vi en stuga där man får ha hund. Jag åker inte skidor, så jag hade mysiga promenader med mina hundar, efter jättefina skoterkörda vägar, där man får gå. Det var soligt och jättefint! Jag klarar knappt av att åka utan mina hundar! Ser inget nöje i att åka utan dom…
Hopi, så gör vi också nu. Hyr stuga där man får ha hund. Och jag ska inte heller åka skidor utan åka pulka med Mexx. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Gud va avunsjuk jag blir :'(
Men jag kan ej ändra något pga att vi är 8 personer och alla i den andra familjen gillar inte hundar :@
Jovisst det finns stugbyar där man får ha med sig sin hund, men eftersom det är hennes föräldrar som bestämmer så blir det väl som det blir, inget ont i det, men det är klart att du kommer sakna hunden, fast mormor får det säkert skojigt en stund med Ludde tror jag ;-).
Nej, självklart är det inte mycket att göra åt. Och som du säger, ska ni åka skidor allihop så blir det ju inte roligt för Ludde att vara ensam i stugan nästan hela dagarna.. Så för hans del är det klart bättre att stanna hemma då. :) Du får ju träffa honom igen sen när du kommer hem, så försök ha riktigt roligt ändå. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Ja det är alltid svårt att lämna sin kompis hemma, men du får trösta dig med att han slipper sitta i en stuga medans ni har roligt i backen. Passa på att ha det roligt nu, ock Ludde har det jättebra hemma tills du kommer hem :)