Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundträffar
Läst 4468 ggr
MP160
0

Hundkompis i Enköping?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Glad

Min lilla tik på 1,5 år kommer från ett hem med ganska många hundar och verkar sakna någon att leka med. Hon försöker leka med katterna här hemma men man ser klart och tydligt att dom inte pratar samma språk så att säga och att leka med leksaker är inget hon verkar ha intresse för. Mina vänners hundar brukar hon träffa då och då men antingen är dom hundarna för gamla och trötta eller så är det valpisar som leker lite för hårt istället.

Skulle vara jättekul om någon enköpingsbo med hund ville ses och låta hundarna lära känna varann! Min tjeja gillar dom flesta hundar oavsett kön och storlek men jättestora hundar tycker hon är lite läskiga då hon själv är ganska liten. Sålänge hunden är snäll och dom får lite tid så tror jag absolut att det skulle funka ändå dock! Skrattande

Kram!

Zynell
0

Vilken söt hund! Vet att det är inte OT men jag måste bara fråga … vad är det för ras??

MP160
0

#1 Jadu, en salig blanding mellan pomeranian, lh Tax, chinese crested, bichon frisé, shih-tzu, lhasa-apso och tibetansk spaniel är hon Tungan ute

seba
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Men vad kul, vi bor i Enköping och letar hundkompis. Chantel är också drygt 1 år och väldigt liten.

Var nånstans bor ni?

ingann
0

Vad synd att jag inte bor kvar där…  Min kille älskar att leka men hans kompisar här är inte av den leklystna modellen utan han får mest nöja sig med att leka med katterna;)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

MP160
0

#3 Vad kul och vilken söt liten filur! Skrattande Bor på fjärdhundragatan, mitt emot pizzerian som ligger brevid st ilian. Vart bor ni själva? :)

#4 Aw, synd, hade kanske kunnat bli en trevlig liten hundträff annars Glad

seba
0

Hur stor är din hund? Alla hundar är ju större än min, men kul att veta ungefär hur mycket det skiljer Glad

Vi bor i Hummelsta, vi kan träffas här om du vill. Eller så åker vi in till Enköping, för oss spelar det ingen roll.

MP160
0

#6 Hon väger runt 6 kilo och är omkring 33 cm i manken :P

Lättast vore väl då om vi träffades här i stan kanske, vi har ingen bil och buss är inget för mig, livrädd Tungan ute

När och var? Skrattande

seba
0

Större som sagt men det är ju inga problem.

Jag har semester denna och nästa vecka, hemma för det mesta så för mig spelar det egentligen ingen roll. Säg en dag och tid som passar dig så åker vi in! Hundrastgården är ju jättebra, om det inte är massvis med andra stora hundar där?

MP160
0

Tror nog inte heller det blir några problemas vad gäller storleksskillnaden :P

Rastgården ja, risken finns väl alltid att det är andra där men då är det i stort sett bara att vänta på sin tur om inte hundarna kan leka ihop med dom som redan är där då. Det blir nog inga problem. Verkar vara mer folk där på eftermiddagarna/mot kvällen så nångång mitt på dan skulle nog kunna funka. Riktigt när vet jag inte än men jag pm:ar dig imorrn när jag fått mitt skolschema fixat! :)

seba
0

Suveränt. Vi hörs då!