Hundar iFokus

Hundar

Etikett: bilder-och-filmer
Läst 4777 ggr
[japptravare]
0

Otrolig hund *Film*

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Bara jag som blev helt förälskad i denna hunden?

bblomquist
0

åh vilken underbar ´hund, vilket sammarebete alltså!

Zynell
0

Wow! Hur lär man en hund sådant???

reverse
0

Hihi, de är så söta tillsammans. Skrattande

Här är ytterligare ett mycket välgjort freestyle-program med fantastiskt samarbete.

//Lina

[lisalll]
0

Men den tjejen var ju med förra crufts??

Eller ja kanske har fel!!

[lisalll]
0
Karizma
0

Himmla trevligt klipp var med en räddningshund Kyss var roligt att se deras teamwork

Emelie-tex
0

Är det bara jag som reagerar på att

1 hunden är något överviktig

2 hunden har en skada

eller?Foten i munnen

[lisalll]
0

Över viktig eller bara kraftigt bygd.

Hunden har skada.. undra vad som hänt..

Ahradia
0

Hon säger ju i videoklippet vad som hänt. Ett litet sår på benet som nästan är helt läkt. Alltså ett litet skrubbsår.

Witches don't get mad, they get even.

Emelie-tex
0

hon säger att det är ett litet sår ja, och att det nästan är läkt. Inget sägs om VILKEN typ av sår osv.

Enligt mig är det för jävligt att anstränga en hund som har en skada, spec om skadan måste lindas om. När mina hundar fått små sår har de inte behövt lindas

[lisalll]
0

Det stämmer, men man får hoppas hon tränar "rätt" och att såret bhar blivit bra!!

Ahradia
0

Med tanke på att hundar lindas efter de fått ett litet nålstick hos veterinären så känns det hyffsat överdrivet att hänga upp sig på något sådant. Det är en bit tejp liksom. Inte som att hela benet är lindat? Hunden haltar inte överhuvudtaget heller.

Witches don't get mad, they get even.

Emelie-tex
0

#12 mina djur har fått ett litet plåster som man kan ta bort efter en timme när de haft dropp i. Ett vanligt stick har de inte fått något bandage för.

Om hundarna har en skada som måste övertäckas skall de inte heller ut på uppvisningar och liknande. Jag har ställt in vikiga tävlingar för sprucken klo. Men bryr man sin inte mer om hunden än att man tycker att det är okey att anstränga en skadad hund så är det väl så.

På enlydnadstävlingi svergie hade honblivit utkastad.

Karizma
0

7 Den hade ju ett litet skärsår sa hon väl? Tror inte det är allvarigt eftersom hon inte haltar eller visar tecken på det, överviktig nja det tycker jag då inte. Ser ut att vara Collie päls o dom kan upplevas lite runda för deras päls är så yvig/fluffig. Om jag med ser rätt så ser det väl omlagt ut det är helt stilla hundens förband.

Yessica
0

Varför ens börja diskutera om skadan och ev. övervikt? Det är helt onödigt att diskutera här. Obestämd

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

Emelie-tex
0

# 15 för att det är dåligt att sitta och hylla folk för att de är så bra,när de kör medhundar somhar skada och (enligt mig) ett par kg för mycket på kroppen.

Folk som inte bryr sig om hundarna ska inte hyllas, de ska sågas.

Yessica
0

Att hon tränar med sin hund om den nu är lite överviktig tycker jag är BRA eftersom att den då antaligen får motion i alla fall! Dessutom så tycker jag inte att den ser speciellt överviktig ut. Den kan lika gärna vara som någon skrev fluffig! Känner några bc faktiskt som är fluffiga och många tycker att dom ser överviktiga ut. Men när man känner på dom så är dom helt i perfekt hull! Snälla inga förutfattade meningar när ni inte ens känt på hunden…

Att den är skadad… Det var ju inte ens stort sår enligt henne, och den verkar inte direkt ta skada av det. Sen kan man ju tycka att hon kan plocka bort plåstret bara under tiden dom kör. Det måste man här på våra tävlingar. Hunden kan ha ett sår här hemma på tävlingar och tävla såvida den inte haltar eller något. Men skydd över får dom inte ha.

Jag tränade med min hund som blivit hundbiten. Hon hade fått ett sår igenom huden bara. Ska jag sågas då? Hon haltade absolut INGENTING och var superpigg. Såret blev inte sämre, snarare att det läker bättre när det används faktiskt. Sen att cirkulationen håller igång när man tränar.

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

MeMilly
0

Åh vilken underbar! Jag hittade denna medFlört

Ixectrona
0
MeMilly
0

Rookie är ju helt amazing! Vad kul det verkar, man blir ju så extremt suen på att ta en kurs i freestyleFlört

Miolina
0

Åhh min drömras Iallafalli dem 2 första filmerna. Jag såg inte den tredje :(

Min blogg hittar ni här