Kompisar.iFokus
Jag tror alla har varit galna de sista dagarna. Den ena tråden efter den andra har spårat ur.
MEN, vad jag har skrattat!! Högt och hjärtligt har jag idiotskrattat framför skärmen. Och jag har nästan blivit idiotförklarad av gubben!
När jag sedan har försökt förklara för honom (mellan skrattanfallen) det roliga med C, kongas, dildos, gröna trattar, diskmaskiner, han-bagage och Danmarksresor o.s.v. har han sett helt oförstående ut, bara skakat på huvudet.
Så TACK alla Kompisar i Fokus!! Med er kan man aldrig ha tråkigt!

Detsamma. Här har det skrattats så det är stor risk för att tangentbordet pajjar snart. :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Varsågod, jag är så bra på att roa folk. ^^
Haha nejdå, tack så mycket allihop, har haft extremt kul jag med. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
haha här har det flabbats också :) dessutom har man fått nya vänner och det är man evigt tacksam för Tackar er så himla mycket!!
Jag har haft så roligt så krampen i magen lär aldrig släppa, och din och min gubbe Kerstin skulle vi kunna sätta i samma soffa. Snacka om att inte ha nån humor över huvudtaget.
Att man kunde ha så här roligt framför en dator trodde jag aldrig *ASG* Jag bugar och bockar för det som varit och det som komma ska 
Och Anna det var så lite, alla är välkomna att delta och ha skoj. Ju fler ju roligare eller hur?

hahaha, har också försökt förklarat för killen men han bara tittar på mig o förstår inte alls det roliga i det hela, kan inte förstå varför.. hehe… ja ni e för underbara här inne… 

Tycker det verkar som om våra karlar är extremt tråkiga och utan humor jag :-)
Audiatur et altera pars
ja d måste va nått fel på dem.. hehe… man förstår väl det roliga när man helt plötsligt börjar prata om hif, rullator, partytratt, båtar o danmark o mellan varje ord skrattar man så man nästan kissar ner sig.. D MÅSTE VARA NÅGOT FEL OM MAN INTE FÖRSTÅR DET ROLIGA I D… 

Ja, visst är det så. ;-)
Audiatur et altera pars

Fast vi har ingen av det motsatta könet här inne som säger att vi har fel. Jag har inte heller sett någon av våra respektive visat att vi har fel. Så då är det väl inte dikriminering utan sanning det heter :-)
Audiatur et altera pars
japp sanningen svider ibland.. =D

hihihi…det ska svida ibland för dem…hihihii
Hihi låter väldigt sant tycker jag. ^^ De har faktiskt svårt att förstå sig på vissa saker.. Eller rätt många. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

alla saker är dem ovetande på! ^^
tihi… *agv*

mohahaha
Om männen plockade ut pinnen dom har där bak och släpper på tejpen dom surrat runt skallen för att inte få rynkor….kanske dom skulle skratta…hmmm nej förresten! dom har inte den humorn 
hahah :P
Killar är bara till besvär…visst då Anna? ;)
jaa visst… fast dom måste ju finnas XD
Ja du har rätt annars skulle inte vi finnas och det vore ju inte så bra
För hur skulle det se ut med bara en massa tokiga karlrar här i världen…hua vill inte enns tänka tanken 
Skräms inte så Lotta..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Visst vore det hemskt Alex Huuuuaaa…
Tror att jag får börja haka på era trådar, jag har ju ändå inget för mig om dagarna.. 
Det skulle vara jättekul, det är bara att hänga på. Vi slänger oss i mellan trådarna så mycket vi bara orkar =)
jag försöker förstå vad det är för fel på mig.Men kan inte komma på något det måste vara ett virus som Åsa har dragit på sig genom detta forum så nu kommer jag att kräva SKADESTÅND jag skriver här inne också jag har blivit smittad av detta hemska virus.Ska kolla med grabbarna på dator fokus om det finns något virus skydd

#26: Klart du ska haka på. Vi har sanslöst roligt.
Audiatur et altera pars
haha min kille (anders073) har också drabbats av viruset, jag smittade honom häomdagen, så nu e han inne på dator flitigt =)
Kalle det är inget virus!
Vi gör ju bara det man ska här inne. Pratar om hundar och sånt………..
Och du Kalle hon har faktiskt dragit in mig hit med våld den lilla satmaran, men vi har fixat Åsa vaccin, nu hoppas vi bara att det fungerar. Ska du ha en dos om det funkar? ;)
Vaccin??
Aha, då var det Åsa jag såg rusa förbi här. Det kom någon som en galning med en inplastad laptop under armen.
Vilt skrikande!
Jag tror hon hade en pälsmössa också. Måste varit Åsa!
Ja henne går det inte att missa, jag är henne hack i häl…kom och hjälp till du kan väl genskjuta henne med rullisen….eller kör över henne så hon tuppar av det är lättare då
Slit av henne mössan för den vill Tina ha ;)
Tar ni vägen över Kina?

Määähh, nu är ni bara dumma.
MALIN *skiker på hjälp*
Kom och rädda mig nu. Jag smiter in till de vänliga stjälarna på perser och cornish rex en stund. Och så en tur vidare till goda nyheter och beklagar mig över gubben och sedan till iller där jag samlar ork att ta itu med er tanter igen.
Audiatur et altera pars
Gaaaa vilken sötis skicka honom till mig..min adress är…:)
Åsa ta reda på Kalle..du kan väl släpa runt honom dit du går ;)
Åsa, jag ska hjälpa dig mot tanterna! 
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Tack Alex, det behövs. har varit tungt för stackars Malin att försvara mig ensam. ;-)
Audiatur et altera pars
Vad är det för tanter ni tjatar om?
Jag har inte sett en enda.
nu är jag här åsa, ska försöka försvara dig, hänger inte riktigt med i tråden.. tur att du hade alex där =)
Har du inga speglar hemma, Kerstin?
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Nu är jag här Kerstin ska dom ha stryk????
Tur att du kom!!
Men vi får ta det lite lugnt. Alex har godis!
Fast vi kan kanske slå ner henne o ta godiset?
Hihi ni anar inte hur gott det är med toblerone..;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Men Alex, sladden till el-rullstolen räckte inte så långt.
Räcker den hem till mig då? Jonny har hela skåpet fullt med choklad…kom och hjälp honom är du hygglig =)
Jag kommer bara jag lyckas slita mig härifrån :)