Hundar iFokus

Hundar

Etikettsajten-och-ifokus
Läst 4057 ggr
[Mharya]
0

Hundtrix iFokus

Jag har en idé att starta "Hundtrix iFokus". En iFokus sida som handlar om att lära sin hund olika roliga tips och trix, allt ifrån sitta till att spela död. Nu är jag inte 18 år så jag kan inte starta denna sida själv, så jag undrar om det finns några som är intresserade att starta denna sida med mig för jag vill gärna hjälpa till som Medarbetare på sidan. Så finns det några intresserade? :)

Fridaaaa
0

Finns redan många hundsidor och hundtrix man man diskutera här & på dem andra hundfokusarna :) Men lycka till!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

DEMNJA
0

Tycker det låter som en riktigt bra ide! :)

Tyvärr är jag inte intresserad av att vara Sajtvärd, men blir det av ställer jag gärna upp som Medarbetare :)

Hälsningar Anna

Medarbetare på Jättekanin ifokus

Rosågårdens kaniner

Ellenfyrkant
0

Jag tycker inte att det är en bra idé. Jag tror att om man startar ett forum för varje sak inom ett och samma ämne blir alla sajter inom ex. hund väldigt tomma och tråkiga. Det går utmärkt att prata hundtrix här på hundar.iFokus. Men en egen kategori kunde det juh få om det inte redan finns.

Mvh Ellenfyrkant

tsset
0

Hundtrix går ju in i freestyle, och det finns en del utövare både här och på tävlingshundar.ifokus vilket nog är de två sajter som passar bäst, och det är fritt fram att diskutera, prata om och tipsa på båda ställen ;)