Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 3831 ggr
ProCanis
0

Jag kanske hittar dig här?

Jag letar efter en singeltjej som är mellan 20-27år,bor i stckholmsområdet eller i närheten, och också är en hundidiot.:-) Glad i lynnet/mogen i sinnet. En pålitlig, kärleksfull, tillgiven och glad prick som söker en knäpp prick som jag. :-)

Jag gillar långa promenader, mysiga hemmakvällar, en tur på stan, handla&shoppa, gå på bio, prata i evigheter om hund, jobba med hund, hjälpa andra med hund och liknande.

Är  strax 26år och bor i stockholm, öppensinnad av mig, jordnära, lugn..

Var dig själv, gå på krogen, gå på danslektioner, sök upp en brukshundkurs du som är så hundfrälst där svärmar det med tjejer, "gå ut mer", men det allra viktigaste; VAR DIG SJÄLV! - Säger mina vänner till mig.
Men inget av dom förslagen är ju jag? brukshundklubben, eller danslektioner..nej känns inte det minsta rätt någonstans faktiskt. Och ut går jag ju jämt. Jag är ju som sagt "hundfrälst" stött på tjejer i stan och här omkring somkommit fram och "åå vilken söt hund…" så står dom och klappar hunden i 2 minuter och sen går dom vidare, De hör inte ens om man säger "hej"…"HEEEJ!". förutom en gång då jag faktiskt sa. HEEEJ!!!" och fick svar "va ja hej.." sen gick hon utan ens o titta på mig, höll ögonkontakt enbart med min hund?! eller så har det varit någon som faktiskt pratat md mig också frågat om hunden och sånt. men sen har killen dykt upp, "älskling vilken söt hund, en sån kanske vi kan skaffa!"……
Så det var mina "gå ut"-upplevelser med tjejer generellt! haha :-)

Gör inga antagelser - fråga istället! :-)

Katti
0

Lycka till! Du kanske ska sätta in en bild på din söta hund Flört.

[nataschaj]
0

Säger med Lycka te!

Tyvärr bor inte ja i Sthlm ;)

ProCanis
0

Tack tack :-)

Ja just det kan jag ju, sätta in en bild alltså, bra ide ;P

ingann
0

Ehh… Du kanske ska söka dig till en kontaktförmedling eller nåt?

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

ProCanis
0

redan provat så klart!

Katti
0

Varför det? Det är väl ett jättebra initiativ att prova här tycker jag!

[nataschaj]
0

Tycker det är roligt med en sån här tråd…dels finns de inget å sen "modigt" med tanke på att de inte är en kontakt sida utan hund sida…

Lycka te igen!

Kalli
0

Tycker också det är lite gulligt, varför inte liksom. Ett gemensamt intresse är ju en bra start. Tyvärr bor jag inte heller i Sthlm och hatar att shoppa. Oskyldig

Catnap
0

Vill också säga lycka till Glad

//Angelica

Medarbetare på Hundar iFokus

[flyktsoda]
0

Jag bor varken i Sthlm eller är singel, men lycka till ändå! :)

Katti
0

#8, då är det väl jättebra om den andra gillar att shoppa Skrattande.

ProCanis
0

Hahaha, alltså, jag menade inte att jag gillar o gå ut och shoppa, men jag har inget emt det heller, om ni förstår hur jag menar :-)

Ellenfyrkant
0

Tycker precis som ovanstående att det är ett trevligt initiativ du tagit, och inte omöjligft att få napp här heller tror jag. Här inne kan du ju i alla fall försökra dig om att om du hittar någon så delar hon minst ett av dina intressen. Lycka till. Glad

Mvh Ellenfyrkant

Maddepadde
0

Hoppas du hittar den perfekta tjejen för dig, men brukshundklubben är en bra idé - massa tjejer!
Vad har du för hund om jag får fråga? :)

Men börja grina då!
http://madlevsan.wordpress.com

ProCanis
0

Tack så mycket allihop! Ni är så snälla o gulliga, haha :-)

JAg är inte så mycket för o gå på såna grejjer som kennelklubbens kurser. jag har inte så mycket tid för det heller faktiskt efter som jag driver ett mindre hunddagis.

Jag har en Bedlingonterrier-Ina. :-)

Bunn
0

Jag är varken stockholmare eller singel, men du låter sannerligen som en riktig "svärmorsdröm". Få killar som gillar shopping och jag tror att många tjejer uppskattar killar som gillar sånt :)

Tycker också att det är väldigt gulligt, och modigt, av dig att skapa en sån här tråd och jag önskar dig stort lycka till!

Katti
0

Jag tror att vi har att göra med en smart kille! Det där med shoppingen var nog taktik (och vem vet, kanske gäller det bara på Jula och Biltema Flört)!!!

Gerbilflicka
0

Ah nej, jag som trodde det var "vänner sökes"… synd för jag passade in annars. Flört

xcess
0

#18 genom vänner kan man även träffa andraFlört

ProCanis
0

hahaha :-) Jo jag välkomnnar vänner me! Emmajo var bor du?

Jo och kläder behöver man ju faktiskt .. och det kan va skönt o gå i affären och kolla på kläder i lagom takt..=)

Maddepadde
0

Hm, vi kanske kan dra ihop en träff här i Stockholm som det snackats om så länge? Antingen träning eller bara prommis eller kanske t o m kombinerat. Ta med några kompisar… Why not liksom, det kanske skulle vara något? :)

Men börja grina då!
http://madlevsan.wordpress.com

Gerbilflicka
0

#20 Bor i norra Stockholm och har en schäfer. Promenad- och träningskompisar är alltid kul! :)

ProCanis
0

Låter trevligt dethär med promenad o träningskompis.. Jag har tyvärr inte så mycket möjlighet att åka in till stockholm.. :)

Gerbilflicka
0

Haha, vad räknar du som "stockholmsområdet"?

ProCanis
0

Jag vet inte riktigt hur jag hade tänkt mig att det ska funka egentligen det här..haha..
Men det hade ju varit bäst o kunna träffa någon flicka här i Norrtälje där jag bor..
Men sådant önsketänkande kan man ju inte gå runt med heller :)

men det blir något helt annat, mer värkt o försöka offra lite för o åka in till stockholm om det kanske skulle kunna bli något med den flickan man ska träffa :-) Frlåt men det är lite så jag tänkte..

Katti
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Du får ha en sån där scarf som det står "Min husse är singel" på hunden när du är ute med den, så kanske du träffar en tjej på hemmaplan Glad.

Bilden har jag lånat från http://www.zoohornan.se/Default.asp?oewCmd=3&id=11219&fromarchive=true&archiveid=611&pageid=11169&path=

Workingdog
0

#26 haha Tyra har en sån där det står Mattes Älskling :) :p

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

ProCanis
0

Det var ju ingen dum ide, fast texten brukar inte synas så bra :) hehe

Ina har två såna, "liten och tuff" och "för ball för dressyrkurs" :D