Magnussons foder
Nu har jag letat igenom sajten ett bra tag och orkar verkligen inte läsa igenom fler "vad ger du din hund för mat" listor….
Mamma matar sina tre hundar med Magnussons. Jag tyckte att det var jätte bra, för nästan alla hundar tycker omdet. Sen kikade jag igenom innehållsföteckningen och konstaterade att jag inte gillade det.
Sen har jag kikat runt lite mer, och insett att det kanske är bra, för det är många som ger det till sina hundar.
Så, hur är det, är Magnussons ett bra foder?

Jag hade det till min hund ett tag, men efter att ha gått från Royal Canin dög det bara, inte mer. Så jag ska byta tillbaka. Men jag tycker att det är ett bra foder. Varför tycker inte du det ?
Mvh Ellenfyrkant
Hade det ett tag till min tik, men bytte. Inte för att det var dåligt, hon gick kanon på det, utan mer för att bitarna var för stora för henne..
Men jag gillar fodret, i alla fall av resultatet jag sett av hundar som ätit det..
Min hund äter det just nu, men vi ska byta så fort jag har fått kontakt med färskfoder återförsäljaren igen, hon äter det och älskar det, men hon tar inte upp speciellt mkt näring, bajsar minst 3ggr/promenad, med färskfoder är det bara 1-2ggr/dag.. Det mesta hon stoppar i sig kommer ut igen.
Så nej jag kan inte säga att det är ett bra foder för min hund, men för min kusin funkar det prima.
De har ju olika sorter med lite olika innehåll… vilket är det du tänker på?