Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 472 ggr
Lotta
0

God eftermiddag vänner!

Ja som jag sagt tidigare så är det en massa fusk med den här godmorgon tråden ;) Så nu startar jag en god eftermiddags tråd i stället. I kväll blir jag farlig för nu har JAG startat en tråd. Ska ni göra något speciellt i eftermiddag? Själv ska jag slappa och vara ute på Ifocus :)

lena1
0

Hahah vilket smart dragSkrattande, här ska det bakas semlorFlört

Maja
0

Jag ska starta en "God kväll"-tråd och en "God natt"-tråd.. ;P

Alex
0

Hahahaha bra planering, Juve. ;P Då behöver du ju inte göra nåt mer idag..^^

Jag har ganska nyss kommit hem från stallet.. Så jag ska väl duscha nån gång när jag orkar det..:P Och ut med hunden blir det väl också. Mer än så har jag inte planerat. Jo, äta mat senare.. Och dricka te sen också. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Lotta
0

Nu vill jag se att ni kommer ut och har lite skoj i kväll, jag har blivit sjukskriven igen. Och jag behöver ha lite skoj så jag kommer sitta till jag somnar över datorn ;)

Malin-A
0

jag ska snart på bokrea, hoppas jag hittar någon bra bok.. =D ses senare.´. kram på er mina vänner.. =)

Alex
0

Du kan vara lugn Lotta, jag lär bli här. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Lotta
0

Åhhh…jag ska in och ta en dusch sedan är jag ute och terrar i alla trådar….ni är så gullig hela bunten så ni hjälper mig väl? ;)

Maja
0

#3 - *vissel* ;P

Lotta
0

#1 Det är till dig vi ska åka för att få lite kaffe och en semla? Jag kommer…älskar semlor!!! =)

Lotta
0

Är du med visselhöna så sätter vi igång? Detta ska bli kul, men vart är alla andra? =)

Malin-A
0

´vi kommer inte igång förens 10-11 tiden så där… =)

Cerrolyn
0

Jag kommer att sitta på ett annat forum och spela ulvspelet. Jätte roligt :D sedan ska jag fixa till ett jubeleum också. Och självklart slappa. Men det blir nog lite träning också.

**MVH Cerrolyn

Lotta
0

Ja jag får väl vänta på er då =)

#12 ulvspelet vad är det?? *nyfiken*

Cerrolyn
0

Lotta - det är ett rollspel. Jätte kul

**MVH Cerrolyn

Lotta
0

Hur och vart? =) Måste kollas *nyfiken*

Cerrolyn
0
lena1
0

Lotta,Javisst hade du kunnat få det om dom inte redan varit slutSkrattande, min mans jobb(5minuter härifrån) fick för sig att dom ville ha också ;-),samtidigt fick ju min hund besöka sin fd arbetsplats också så nu blir det inga mera här på ett tag i alla fall ;-)

Faxlin
0

Ja men hur kan man välja ett rollspel framför iFokus?? hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Cerrolyn
0

Vist är det kul, men det är mycket jobb bakom. Men om ni vill så skulle jag kunna köra igång ett spel.

**MVH Cerrolyn

Eriiccaa
0

Jag ska nog, ta det lugnt. Tänkte ta en långis med hundarna så dom får röra på sej , det kan dom behöva. Sen har jag en kurs ikväll som jag ska avlklara. Sen är det inte mycket mer att göra.