Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 865 ggr
abby
0

Nu har jag hittat hit.

Hej jag heter Christina och bor i Järpås vi har en dvärgpincher som heter Abby.

Lotta
0

Välkommen Abby och hoppas du kommer att ha lika roligt som oss här inne Skrattande

Cerrolyn
0

Hejsan, du och jag får väl hjälpa varandra då jag kom hit i går.

Men välkommen

**MVH Cerrolyn

Maja
0

Vääääälkommen!! :D

kerstinjoh
0

Välkommen Abby!

Här kan du tillbringa många timmar o bara ha skoj, med vänner.

//Kerstin tantbull med sin töntbull Alfons.Glad

lena1
0

Välkomna både Ceasar och AbbyFlört

Alex
0

Välkommen! :D

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Malin-A
0

välkommen….

KerstinP
0

En västgöta,Förvånad vad trevligt, välkommen hit.

kerstinjoh
0

Jamen, jag är ju med västgötska. inte så långt till Järpås.Glad

Zebben
0

Välkommen hit! Här är vi väldigt trevliga, med vissa undantag. Några är galna också. SkrattandeOskyldig

kerstinjoh
0

Generad

Lotta
0

Generad Vi tar inte åt oss, så det så =)

kerstinjoh
0

GeneradTa åt sig vaddå???Generad

Lotta
0

Upps jag glömde bort mig där en sväng, tillfällig sinnesförvirring kallas det. Det är ju dom andra som jämt ställer till det Generad

kerstinjoh
0

Bara du o jag Lotta? Var är de andra tokarna någonstans?Generad

Lotta
0

Dom har nog tyvärr gått i strejk verkar det som, jättetråkigt är det i alla fall. Vi har ju ingen att terra Gråter

kerstinjoh
0

Är det så???Gråter

Lotta
0

Ja det verkar inte bättre :( Så vi har blivit övergivna tanter nu…hur kan dom göra på detta vis????

lena1
0

Näerå tant Lena är här och dräller ibland i alla fall hehe….

Elina
0

Välkommen Christina!

Faxlin
0

Välkommen hit. Som du redan blivit upplyst om så är detta en sajt där det oftast är trevligt. Med en del ursprningar av tokiga medlemmar som drar en inte alls ont anande Medarbetare med sig.
Behöver du hjälpe eller undrar över något , tveka inte att höra av dig.

Mvh ÅsaF medarbetare

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Lotta
0

Hfssssmmm…Åsa är duuuum,vadå oftast? Här är det jämnt trevligt så trevligt som bara hundägare kan ha det =)

Mvh Lotta en som spårar ur ibland baraOskyldig

Ellinor_ludde
0

Hejsan!
Ja, här kommer du värkligen trivas med alla tokstollar :P

Akta dig för kerstinjoh hon bits xD
Ne, jag ba skämta :P
Hon är dunder snäll :D

Faxlin
0

#22: hmm, men Lotta man ska inte ljuga faktiskt. Och det är bara tre dagar sedan jag var tvungen att gå in som Medarbetare och låsa en tråd. Men ärligt talat händer det inte ofta och det är oftast väldigt trevligt här. Så då stämmer mitt oftast i alla fall. Sååå det så.

Ps. abby, passa dig för Lotta, hon inte bara spårar ur. Hon har totalt förlorat kontakten med spåret. ;-)

Audiatur et altera pars

TinaH
0

Lotta spårar inte ur, tvärtom, hon är en välldigt skärpt kvinna, jämfört med dig Åa, som bara tror att du inte spårar ur….
Du sa det själv, att du var tvungen att låsa en tråd, tja se själv, var "moget" det var…..=)

Nä Lotta är det inget fel på, utan Åsa blir på villovägar, höll på och skriva ibland, men rätt ofta faktiskt. =)

VALKOMMEN HIT, till halv, nä jag säger HEL tokiga HiF! =)

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

kerstinjoh
0

Så sant Tina, vi är aldrig på villovägar. Och jag har ALDRIG sett Lotta spåra ur!Cool

Hmmm…låsa en tråd. Jag såg en tråd där det var ett antal påhopp. T.o.m. jag reagerade! …….det var inte mattråden.

Akta dig Ellinor jag inte bara bits!!!

Lotta
0

Hon hugger också Skrattande Nej då skämt och sido…vi har jättekul här inne. Många ny vänner med olika uppfattning bara, och jag tycker att även om man har olika uppfattning om saker och ting så innebär inte det att man inte kan vara vänner. Så fungerar det ute i verkliga livet så också på denna sida Skrattande Så hoppa in du och ha roligt med alla tokstollar här inne, jag å andar sidan räknar mig inte som jag har tappat kontakten. men därimot Åsa är helt utanför spåret Fast hon är världes goaste Oskyldig ibland. Tack Kerstin och Tina ni är sanna vänner i nöden *ASG*

Alex
0

Äh, det är aldrig nån som spårar ur.. Vi råkar bara hamna på fel spår ibland, som går i en annan riktning. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

lena1
0

Och då är det ju bara att spåra tillbaka igen :-)) sniff sniff ;-)

Lotta
0

Haha så rätt…kunde inte säga det bättre själv ;)

kerstinjoh
0

Inte 17 är det lätt att komma rätt.

Vi vet!! OskyldigVi vet!!

Lotta
0

Håller fullständigt med dig kerstin, det tog många timmar för oss att bara hitta varann på vår förra resa *ASG*

kerstinjoh
0

Jag undrar om man kan stämma HiF för förlorad nattsömn? Jag har varit på väg o lägga mig ett bra tag. Men av någon underlig anledning kommer jag ingen vart.

Förra resan gav mersmak. Första gången jag suttit framför en dataskärm o varit helt hysterisk. Skrattat o skrattat!

Nej nu säger jag gonatt IGEN! O skyndar mig att logga ut!Gråter

Lotta
0

Ja rappa på ner i sängen du, jag ska snart också slänga mig i bingen :) Nattinatt igen Skrattande

Alex
0

Tss.. Drick lite kaffe istället.

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Faxlin
0

Håller med Alex, drick lite kaffe så kan ni sitta här ett tag till med oss.

Audiatur et altera pars

Lotta
0

Det borde nog fler göra =) Vart är alla? Tna har jag inte sett på hela eftermiddagen…konstigt va?

Alex
0

Haha hon skrev precis till mig på msn. ;) Så jag kan jaga hit henne. :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Lotta
0

Ja gör det…hon kan väl inte svika gänget =)