Hundar iFokus

Hundar

Etikett: utfodring-och-foder
Läst 2539 ggr
alskadeida
0

Jag är återförsäljare av färskfoder Gävleborg.

Jag är ny återförsäljare utav Nordic hundfoder.

Ett färskfryset foder som din hund kommer att älska.

Vill härmed berätta det så ni som bor i närheten vet att jag finns.

Jag är ensam om att köra ut fodret direkt hem till dig.

Har hemleverans till låga och bra priser.

Smakprov på Nordic Bas och Special +

Mindre lager hemma.

Bra foder som passar alla hundar även dem med mag och tarm problem.

Min valp mår jättebra och har bra mage och hull.

Rekommenderar detta Starkt till alla hundägare som vill att hunden ska må bra och få en glänsande päls och bra aptit.

Helfoder och halvfoder samt godis.

www.littlelion.dinstudio.se

Välkommen att höra av er.

Ni får gärna flytta på denna om den ligger fel. Men vet ej vad jag annars skulle lägga in mitt inlägg.

[Liiillap]
0

Hur mycket tar du för en låda och hur mycket kostar en leverans till gävle

alskadeida
0

Hej.

Vad vill du ha för något?

Du kan läsa om våra priser på

www.littlelion.dinstudio.se

MVH Johanna

Om du inte vet vad du ska välja så berätta vad du har för ras, vad ni använder hunden/hundarna för och vikt och om den är helt frisk eller har någon sjukdom/skada.

Vad den äter idag samt mängd.

[Liiillap]
0

# 2 Helst burgare då jag anser att det verkar som dom är lättast att hantera.

Har inte fått hunden än. men hunden är 55 cm hög och är av schäfer /husky mix. Hon blir sterilierad innan hon kommer till mig. för övrigt helt frisk.  Vet inte vilket foder hon äter och hur mycket.. men just nu är hon lite överviktig.. och ägaren anser att jag kan börja med vilket foder jag vill när hon kommer..

[Liiillap]
0

#2 så om jag har räknat nytt nu så ska hon väga mellan 23- 32 kg  då hon är tik mellan värdet blir då 27,5

Tangotime
0

Har Nordic burgare? Vet att dom har dom torkade burgarna men dom kostar ju 6-7:-/st!

alskadeida
0

Hej.

Nordic Bas rek jag till dig.

Kostar 300 kr för 16 kg. Ge henne ca 6-7 dl om dagen. Du får prova dig fram. Kanske t.om bara behöver 5,5 dl.

Men ha en övergångsperiod på 14-16 dagar med det gamla fodret.

150 kr i frakt till Gävle så totalt 450 kr.

MVH Johanna.

Hör av dig. Har leverans 2 gånger i månaden varje månad så kolla in på min sida under beställning så vet du datum.

[Liiillap]
0

#6 Okej tack för förslaget :) och tror jag börjar använda det iaf :).. vill ju ha det bästa liksom :)

[Liiillap]
0

# 6 har en till fundering :).. kan man komma hem till dig och hämta? för det kan du ju inte ta någon frakt för ??

alskadeida
0

Ja du kan komma hit. Det är bara när jag åker ut själv man betalar sin frakt. Frakten är baserad på det statliga priset man rek för mil. Blir ca 9 mil för mig t&r.

MVH Johanna

[Liiillap]
0

#9 vad bra :) då skickar jag ett mejl och beställer när hundens hemkomst börjar närma sig :)

alskadeida
0

Det blir jättebra.

Välkommen med din beställning.

[Liiillap]
0

Varför går det inte att komma in på din sida mera? :S

alskadeida
0

Håller på att uppdaterar och gör om den. Varav den ligger nere.

Tänkte bara berätta nu att din beställning kommer i början av augusti då det var lite beställningar upp hit.

Men har några korvar hemma om du vill köpa tidigare.

MVH Johanna

[Liiillap]
0

#13 okej då vet jag :).. jag har foder så att det räcker iaf i 3 veckor framåt så om fodret kommer före 14:e augusti så kan jag vänta :)

alskadeida
0

Hej. Ja de kommer före. I början av aug.

[Liiillap]
0

#15 okej vad bra :).. hör av dig när du vet datum :)