Prisvärt Pudelschampo?
Som rubriken lyder, någon som vet om det finns något prisvärt pudelschampo som verkligen funkar, isåfall vilket märke och vart kan man köpa det? :)
Kan ju nämna att jag inte tittat efter det i butik än, så tänkte att ni kanske har något att rekomendera så att man inte köper något dåligt schampo.

Espree har toppenprodukter, både schampo och balsam. Vet ett trim där hon som äger det föder upp dvärgpudel, och hon kör bara med deras sortiment.
Använder det själv till golden och husky, bara för att det är drygt, billigt, går att späda efter behov (upp till 1/16 om man badar ofta) och är riktigt bra. Finns för olika färger, typer av pälsar, för lortiga hundar, känsliga hudar, mot fästingar, balsamspray, fällningsspray osv osv.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
#4 Det ska jag göra.. Men kan man använda vanligt hundschampo till valpar också eller kan man bara använda valpschampo till valpar, här hemma har jag en valp på 9veckor. Om det är så att man ska använda bara valpschampo till valpar, hur länge ska man använda det innan man kan börja övergå till "vanligt" hundschampo? :)

Espree har valpschampo oxå, men eftersom du späder deras vanliga, så kan man ju köpa ett vanligt och späda mer i början.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter