Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 411 ggr
Puzzel
0

Hej alla glada

Kommer inte skriva något mer här på ett tag då det uppfattas fel av icke medlemmar. Så jag får hålla mig härifrån, då folk går in och läser vad jag skriver och jag sedan får det tillbaka mot mig. (icke medlem)

Malin-A
0

ne fy vilka gör så? alla har rätt till sin åsikt…

Puzzel
0

Svårt att skriva om det men jag kommer hålla mig lite på min kant så att säga men kommer titta in lite ändå svårt att hålla sig härifrån alla goa människor

Lotta
0

Det där låter konstigt..alla har rätt att komma med åsikter….och alla har väl rätt att vara här inne och delta…hmmmm låter konstigt. Kysskramisar

Puzzel
0

Det är lite omständigt men det har ordnat sig så jag kommer va kvar  men skriva lite mindre.

Alex
0

Nej men vad töligt. :/ Du kan ju i alla fall skriva i de trådarna där man inte behöver ha åsikter.. Eller ja, vettiga åsikter i alla fall.. Som C och Godmorgon-trådarna. Skrattande

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

kerstinjoh
0

Vad tråkigt!! Och idiotiskt!!

Här deltar vi alla med våra åsikter, och det är ju det som är meningen. Alla får vara här!!

Stanna du kvar här! O skriv vad du vill!!Skrattande

Puzzel
0

Jo jag blir kvar har fått så många pm mm och alla andra här som vill ha mig kvar så ok ni vinner, trivs så bra här med alla.Skrattande

Lotta
0

Klart du ska vara kvar Skrattande Kul!!!

kerstinjoh
0

Vi vinner alltid för vi är BÄST! Å du med!Skrattande

lena1
0

klart du ska vara kvar, alla har vi rätt til en egen åsiktFlört

KerstinP
0

Självklart ska du vara kvar! Forumet är öppet för allas åsikter.

Det gäller att ge och ta på lika villkor.

Puzzel
0

Tack alla jag kommer bli kvar, det uppstod lite tok i att icke medlemmar läste i forumet vad jag skrivit och inte uppskattade allt.

lena1
0

Det är sånt som händer alla, leder inte diskussionen framåt så är det bara att avsluta denFlört, kul att du bestämde dig för att vara kvar i alla fall :-).

TinaH
0

men varför kan då dessa "icke medlemmar" bli medlemmar, och göra som vanligt folk här inne…sicka fegisar…..

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Puzzel
0

MMMM men men det är ju som det är men jag blir kvar men får väl tänka på vad och hur jag skriver så det inte tas illa upp.