Varför ska alla hålla på!?
Hej, mina kompisar gör sig lustiga över Chihuahua hundar, dom säger att dom ska ätas och att dom har rabies det är så himla störande!! men så är det typ med alla djur enligt dom!! t,ex: hästar,katter,råttor m.m dom är så jävla omogna i bland vill man bara slå till dom!
Det är bara omoget beteende från deras sida. Ignorera dem eller kom med saklig information. (Eller skaffa mer mogna vänner.
)
Tja.. du kommer stöta på trevliga hundägare och otrevliga hundägare under din tid som hundägare. Vissa har inget emot chihuahuor och andra gillar dem helt enkelt inte. Finns inte så mycket att göra åt.

Aaa, asså det är så störande, men jag gillar dom ändå konstigt nog XD Han då som alla som håller på har hundar men större som schäfer, labrador och typ doberman eller hur det nu stavas.
Som #1 säger, de är ett väldigt omoget beteende grundat på okunskap, oförståelse och avund. Men förbannad så man sprängs kan man bli. (Syrran har en)

Jaa det är ju klart, men om man då inte gillar en viss ras som då i detta fallet är Chihuahua enligt dom. Så kan man inte hålla på och säga sånt om dom :( det är helt sjukt och omoget från deras sida!!
Du får väl fråga tillbaka om han vill att du ska börja säga samma sak om hans hundar?
Vissa förstår inte ibland, om man inte vänder det "mot dem" och frågar hur de skulle uppskatta samma kommentarer själv. Sen inte sagt att man måste säga dem själv.
Medarbetare på jack russel terrier

Nee,men jag skulle adig säga såom några djur :( men får la låtsas inte bry mig då!? men jag ska prata med dom och säga hur jag känner då.<3
tack
#7 Jag menade inte att du skulle säga så, bara fråga hur de skulle känna OM du gjorde det.

Ne förlåt <3 tog det fel.
#9 Såg att jag hade uttryckt mig lite luddigt också :)
Min far säger alltid åt mig att jag ska steka min kanin. Kaniner är mat inte husdjur enligt honom så jag håller med dig om att man ibland bara vill ge en rak höger. Alla har väll rätt att tycka vad de vill men en del saker kan de hålla för sig själva.

äh bryr dig inte om vad dom säger, dom är bara avundsjuka på att du har en söt hund ;) men instämmer i vad #11 säger; dom borde hålla det för sig själva.
Vilka fjantiga kompisar du har. Strunta i dom o var glad över att du kommit lite längre i mognad än vad de har! :)

Ja, man får kanske tycka vad man villmen inte säga vad man vill, det sårar ju :( och det kan nog va så att dom tkr nog inte så i gentligen men försöker va tuffa XD ni vet ju hur killar är ;) haha tack så mycket taci<3