Godmorgon lördag!!
Äntligen min tur o säga godmorgon! Å inte är det tjuvstart heller.
Men jag undrar var ni är någonstans?
Att Alex är slut det kan jag förstå. Hon har väl somnat med fingrarna i tangentbordet.
Lotta är väl o letar efter en STOR klädnypa.
Å Tina har inte fattat att jag är tillbaka så hon har väl gett sig ut för att leta.
Så, godmorgon mina vänner!!
I dag ska jag bara lata mig!!
Ha det gôtt!!
Godmorgon! Fy vad jag tycker ni fuskar era fuskisar. Men Kerstin vi har inte lagt oss vi har party på illersidan. Världens fest, kanonfull är Åsa hon ligger under bordet nu =)
Hahaha ni trodde ni skulle slippa mig, va? ;) Icke! Jag har bara sett på King Kong, nu är jag tillbaka för att terrorrisera er! ^^
Godmorgon förresten. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Godmorgon? Natten e ju bara barnet! Å vi festar ju loss!

Jösses,,,god morgon på er med…men jag får nog säga god natt oxå :)
godmorgon.. har inte kunnat somna än och ska upp o jobba vid 5, snart ingen idè att gå och sova =/ , men får väl ta en liten tupplur på soffan när jag kommer hem, jobbar bara tills halv 9.. men vi hörs lite senare idag, ha en jätte bra lördag allesammans..
stor kram från mig o Lusen..
Godmorgon!! :D Hahaha.. Sover ni aldrig?! ;P Hahahaha..
Det är det som kallas HiF-beroende.
Vi väntar bara på att Alex ska öppna ett behandlingshem!
Kerstin jag så ledsen att vi glömde dig, men gå gärna med på illersida. Jag har ingen iller men jag trängde mig in i alla fall *ASG*
#7 Nope här sovs det aldrig…man kan ju missa något ;) Och sedan så går ju vissa på ackord här inne *ASG*
Hihi, Lotta. Det kanske räcker med en goseiller?
Ok, nu ska jag in på illersidan. bara ingen undrar något, jag vet ju knappt hur en iller ser ut!

haha, God morgon på er. Inne på iller är alla välkomna också. Oavsett om man har iller eller inte. Och om du inte ens vet hur de ser ut kan det väl knappast bli ett bättre ställe att få se dem än där inne.
Här blir det fullt upp i dag med besökare hela dagen. Så ni får nog klara er väldigt mycket utan mig idag.
Kram på er alla och ha en underbar lördag.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Godmiddag får man väl säga nu, till alla hundar och Illrar, haha på tal om iller måste jag bara få berätta när min ena schäfer för första gången fick se en iller den minen gick inte av för hackor. Jag skulle gå till en kompis i Solna och hade klivit av pendeln och promenerade bort mot henne och inne vid en liten gräsplätt med träd mellan några hus var den, först trodde jag det var en katt men insåg fort att det var det inte Rulle som min hund hette vart nyfiken katter gillade han så försiktigt kollade han in tjejen och det där konstiga på marken och plötsligt kom det där konstiga emot honom och det va ju inte en katt luktade konstigt gjorde den också så han nosade på den och då fräser den vilket skutt det vart på Rulle ett språng på 3 m bakåt och huvudet på sne precis som det är inte en katt men låter som en men luktar inte som en va sjutton är det där matte. Vi skrattade rätt gott både illerns matte och jag.
Ha en fortsatt bra dag allihop
Jag har vart duktig och vart utan Hif idag, ända fram till nu! Det ni! ;) Så ja, god kväll är det väl kanske nästan dags för mig att säga nu? :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#13 - Haha.. Vad har du gjort då? Bokat biljetter till Holland? ;)
Haha nej faktiskt inte.. sov till 2..
Sen åkte jag till stallet vid 3. ;P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Sömntuta!!!

Jamen jag är ju vaken halva nätterna.. Nån gång måste man ju få sova också. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Godmorgon?
Godnatt är det mer nu
**MVH Cerrolyn
Alex!!!! Nu kommer jag med stormsteg…och dina öron hänger snart på en lös tråd, sömntuta. Du vet vad jag sagt om kallvatten också eller hur???
Kallvatten ska man dricka.. Inget annat.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Alex…..du har sovit för mycket din hjärna håller på att brinna upp, jag känner lukten enda hit *ASG*