GOD MORGON SÖNDAG
meh jag hade tänkt vara först idag.. =(
men godmorgon då…hoppas ni får en underbar söndag, sj börjar jag jobba om några timmar.. =)
pussa era hundar ifrån mig.. =) känner mig kärleksfull idag..
Detsamma. Oj redan slut på helgen och inget har blivit gjort.
**MVH Cerrolyn

hiihihihi….nämen det var ju (inte) min mening och ta från dig nöjjet med att vara först ..hihihii.
vad kul att börja jobba om några timmar, så slapp du tänka på vad du ska göra idag ,-)
Tysse pussar tillbaka! =)
Jag ska INTE jobba idag. Åhhhhh nä, det blir Ceasars jobb då jag hade tänkt att träna lite. Måste komma igång så det blir någon start i maj. Men om snön fortsätter att ligga så lär väl det gå åt pipan.
**MVH Cerrolyn

Tja unkis…
Helger är nog ganska jämförbara med öl.
Förpakningen är för stor, men innehållet för lite, bägge tar slut alldeles för snabbt!….hihi
Håller med dig Tina (för en gångs skull)
**MVH Cerrolyn

Unka lilla….
vaddå för en gång skull…hmm….
Blondiner har alltid rätt, fråga nu Ceasar så får du höra! =)
Hihi så länge man håller en korv framför er så gör ni vad som helst ju
**MVH Cerrolyn
God morgon. ^^
Här blir det inget jobb, ett helt sportlov framför mig. ;) Och eftersom jag inte är officiellt "utskriven" från skolan än, så anser jag att jag också har lov precis som alla andra och behöver inte göra ett dugg vettigt under dagarna. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

gör du mer vättigare saker annars om dagarna?? hihihi
Merän och sitter på HiF?? 

# 8
tsssss…..tala för dig själv….
hahahah så fort du hör pyset från en ölburk, så sitter du vackert! =)
Åhhhh näp det gör jag inte, det är ju du som gör
**MVH Cerrolyn

dricker inte öl. =)
#10 Njaa… Jag gör väl kanske inte det..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

hihi….
Du dricker vist öl *blondi*
**MVH Cerrolyn

1 gång då och då!
Kärring….
Godmorgon!
Tänk att det alltid fuskas…vad har jag sagt om att tjuvstarta 
Det kan inte räknas om någon galenpanna sitter uppe till klockan är efter tolv…fusk kallar jag det. Gå för sjutton och lägg er innan ni önskar folk godmorgon era småglin. Men jag säger väl godmorgon i alla fall…fast det var fusk, TINA!!!! skärpning du ska ju vara på min sida av häcken 

Men Lotta - kan du vara säker på att Tina inte hade satt klockan på ringning bara för att kunna vara först?
**MVH Cerrolyn

Hmmmm…nu ska vi inte vara sånna. Och Tina du sitter uppe hela halva nätterna så det så. Och sluta garva åt mig!!!! Det är fusk, så det så!!!!
Eh Lotta - hur sitter man uppe en hel havl natt?
**MVH Cerrolyn

#24: Nu ska du vara snäll, tänk på att jag är halvsenil ibland
Jag kan ju inte heller rå för att jag trasslar in fingrarna i tangenterna ibland 
Du är aldrig oskyldig Tina! Du bara tror det 

Lotta…nu ska tant vara snäll, så jag inte drar undan mattan under fötterna på dig….För det kan Tysse …..
och så när tant ändå ligger och sprallar på golvet, så gör det ju inte nått om hon blir överfallen av min, farliga offe, och blir överrumplad av pussar…så AKTA DIG!!
tysse får gärna pussa mig men attans om du försöker dra undan mattan för mig….då du!!!!