hemskt..
Vi bori strömstad en liten stad på västkusten och på vårt torg finns de väldigt mycke fåglar speciellt fiskmåsar.. Och alla turister tycker de är så kul för dom är så tama så alla matar ju dom.
Och nu har nåt riktigt hemskt hänt, dom brukar ta korv eller glass om man har den i hande och inte döljer den. Men nu har dom tagit en Chihuahua, ägarna hade bara haft den i några veckor.. så hemskt :(

Det tror jag inte ett endaste dugg på. 
Medarbetare på: Brukshundraser, http://tavlingshundar.ifokus.se, http://bullhundar.ifokus.se/
Min hemsida: http://nikkishundar.wordpress.com/
hahahah håller med Nikkis ;D
än fiskmås kraft i vingarna är för liten för att kunna hålla uppe en chihuhua:)
Varje chans är en risk. Varje risk är en chans..
tror mej dom tar allt och den va bara nån vecka och fiskmåsdasr är väldigt stor speciellt dom där med svarta vingar,, fats vi kasnke har några muterad fiskmåsar har då hahah

#3 Du kanske menar trut och inte fiskmås? Det finns ju faktiskt olika sorters sjöfågel..
#4 ja vet inte vilken som är vilken för mej är alla fiskmåsar haha.. men de va nog en sån för dom är ju väldigt stora

#3 Var valpen en vecka gammal? Vad gjorde dom där med en så liten valp isåfall?

håller med dom där uppe, det tror jag inte heller på. Helt löjligt.

först säger du att ägarna haft den i några veckor och sen kommenterade du och sa att hunden var bara nån vecka.. ?
haha åh gud.. de är inte jag som ahr skirvit de här men hunden var la typ några veckkor jag vet inte .. (min kusin tog datorn trodde de var inne på hennes -.-)
men hon säger att den var typ 13 veckor
öhhh.. då sa du att den bara var någon vecka?
vad gör en sån liten ens ute då?.. men 13 v säger du nu, men då kan de inte bära en chihuhua
men jag vet inte ju inte nåt om de här ju ;)
ehmm….. okej… ässh tror iaf inte på de :)

om du inte vet, hur vet du att den är 13 veckor? btw, det har aldrig hänt. om du inte vet nåt om detta så hur vet du att det ens hänt? Tror du verkligen på detta?
nej jag tror inte på de eller vet inte, Men som jag skrev innan så är min kusin här hemma o hon skrev detta på min för hon har hört de av nån.. Och hon sa att den var 13 veckor

det kan vara nån som hittat på historian och ville förstora det en aning? Tro inte på såna saker för det har aldrig hänt.
#15 min kusin hade hört nån av nån kompis och hon är inte så gammal(12-13) så hon tror la på allt haha :)
Men förlåt för hon tog över min sida och skrev massa konstigt ;)
Det är mycket storlekskillnad på en varmkorv och en hund.
Är du helt 100 på det var en fiskmås/trut? det kan ju ha varit en hök, örn, falk. Örn tvivlar jag på då den är stor hel brun med gul näbb så där borde man jju se skillnad. Fiskgjuse oxå stor men tar de fågelungar etc? vet att måsar kan ta andungar.. Men har svårt att tro de kan hålla en Chihuahua valp på 13 veckor i luften, de väger ju mer än en andunge.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
#17 #18som jag har skrivit högre upp så är din min kusin som har skrivit de här så jag vet inte nåt om de här men om de har hänt måste de ju va en trut eller nåt.. men jag vet inte ens om de har hänt
#19 Det tror jag inte heller ett dugg på. "Hon" skriver isåfall exakt som du.
Men herregud vad spelar det för roll? Dom som tror på det får väl tro på det då. Alla vet väl att barn har livlig fantasi och det kanske inte är så lätt för ett barn att avgöra vad som är sant och inte
#21 Egentligen spelar det ingen roll alls vem som skrivit det eller ej men det är himla trist när folk ljuger om vem dom är.
Fiskmåsar äter bär, insekter, fisk, kräftdjur och avfall.
Gråtrut äter fisk, kräftdjur, fågelägg, fågelungar, insekter, musslor och fiskavfall.
Ingen av arterna är rena däggdjursätare eller karnivorer. Hade det varit en kråka så hade jag tänkt att den skulle ha kunnat hacka ihjäl en hund och sedan äta av kadavret då kråkor är asätare men enbart ifall den såg hunden som ett hot. Men varken fiskmås, gråtrut eller kråka har styrkan i vingarna att lyfta med en hund endast om hunden var i en fågelunges storlek dvs storlek på tättningar och bläsandsungar, vilket jag inte tror för då skulle hunden behöva vara precis nyfödd. Gråtruten och fiskmåsen har heller inte den typen av fötter som kan gripa tag i byten samt att ingendera art vågar sig riktigt nära en människa.