Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1392 ggr
lena1
0

blåbärsbilder..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ni några roliga bilder på era telingar när dom äter lite ovanliga saker, jag startar med att lägga in ett par på min som ska plocka blåbär varje sommar och helst då dom matte vill ha i munnen :-))), han får chow-chow tunga efteråt, men det ska vara bra för synen har jag hört….Så här lägger han sig och väntar på att jag ska bestämma mig för var jag ska plocka dom…

lena1
0

undrar om den är till mig….

lena1
0

den ser ut att vara min…

lena1
0

Den va min!!!Glad

Anett
0

Lustigt! Så gör min Golden också…äter blåbären där jag plockar. Jag försöker finta henne men hon är snabb! Det blir som enda plock tävling där jag försöker hitta bästa stället och snabbt ta dem själv INNAN hon hinner se dem.

Med risk för att bli tjatig så lägger jag in min favvobild när det gäller att äta. Min bortgångna kära kompis, vars bästa vän var kylskåpet och allt annat ätbart.

Var somnar man bäst om inte på bordet??? Men visst är bilden rätt skön!

lena1
0

Hahaha den var cool, ser ut som när grabben somnade med huvudet i gröt tallriken som bäbis

mariatingsund
0

Jag misstänker att alla hundar älskar blåbär, de vet väl att det är det nyttigaste bäret med massor av vitaminer och mineraler. Våra hundar bökade också som små grisar och med putande mun sög till sig de små bären.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

lena1
0

Näe inte alla mina andra hundar jag haft har absolut inte stoppat något dyligt i munnen,det roliga med detta är ju att han satt som valp på en tuva och tittade då vi stoppade bären i munnen och gjorde sedan samma sak själv, och har som sagt fortsatt med det genom åren, alltså har han använt huvudet alldeles själv, som så många andra ggr :-)). men jag håller med dig om att det har kommit fram att det är bland det nyttigaste i bär väg dom kan käka i sig ;-).

kerstinjoh
0

Vilken gosig bild!!

Vi hade en hund en gång som kalasade vilt på svärfars jordgubbar. Knäppis!

Cerrolyn
0

Vilken härlig bild :D

**MVH Cerrolyn