Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 575 ggr
Zebben
0

Måste bara få visa....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hur min dotter tar sig fram i skogen. Hon tycker det är såå roligt!

Maja
0

Awwww.. Gulligt!! :D

Zebben
0

Så fina!

kerstinjoh
0

Härligt, tänk om alla kunde få växa upp så!

Zebben
0

#3 Riktigt alla vill inte växa upp så. Skrattande

Zebben
0

Otroligt nog så lyckades vi fota hundarna när de satt still.

Stj3rnfallet
0

#5 Oj, har du 4 hundar?=)

Zebben
0

#5 Nä. bara 2 st. Jag har tagit hand om min uppfödares kennel i nästan 1 månad medans de varit utomlands. Så då har jag haft 8 hundar sammanlagt. :-D  Ok, en period, men aldrig annars.

Faxlin
0

Ohh, såå mysigt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Alex
0

Så mysigt! :D Mexx uppfödares vovvar får också dra små barn i pulka. Fast de drar två och två. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Zebben
0

#9 Tänkte jag skulle pröva det också, men min andra tik har sträckt en muskel så hon har vila. Koppelvila…..hon tycker det är sååå tråkigt.

Lotta
0

Åhh vad läcker…..jag vill också ha en stor hund som kan dra, men jag sitter här med en lite skrutt Flört

Zebben
0

En liten hund kan också dra, men man får anpassa vikten bara. De flesta hundar tycker det är ganska kul som omväxling.

Har en bekant som låter sina jackar dra. Fast då blir det en pulka som hon lagt lite lite snö i som tyngd.

lena1
0

Härlig bild :-))), jag hade en av mina collies framför pulkan då min mellan grabb var så liten

Lotta
0

Hehe jag tror inte min papillon Skorpan skulle uppskatta mig om jag satt en pulka efter henne Skrattande

lena1
0

Haha Lotta du får köpa en sådan där för barbies, så får hon ju prova i alla fall :-))))

Alex
0

#10 Usch då, kan förstå det.. Hoppas hon blir bra snart då, så hon får vara med och leka. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Zebben
0

#14 Säg inte det. En tom pulka är ju ingen vikt så för tungt är det ju inte. Tänk på vilka snygga muskler hundarna får! Skrattande

Puzzel
0

Det är livet att få dra pulka tycker mina tyvärr hade jag inte nån bild på den här datorn den med förra årets bilder är på service den krachade så den ska lagas, men mina nu när det är snö drar varje dag, antingen drar de yngsta sonen till o från dagis eller så åker vi skidor el dyl på sjön eller spåret, idag var vi o handlade och då bilarna är kaput båda två suck så fick hudarna jobba de fick dra pulka med varorna, tå flugor i en smäll de fick jobba och jag fick hem sakerna, folk tittade en del på oss men men ett gott skratt förlänger livet. Och det bjuder jag gärna på.

#0 Man såg verkligen hur kul både dotter och hund hade med pulkan *s* , varför skulle bara hon få åka tyckte väl hunden.

TinaH
0

kanske man skulle köpa en pulka till tyson, för att gå fram o tillbka till affären, det vore en toppen idé!

Jag har tänkt länge på och köpa barnsulky med skaklar, men har nte blivigt av, dem är lite för dyra……
nån begagnad här nere i skåne finns inte…..=(

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Lotta
0

#15 Kanske man skulle gå ut i förrådet där ligger det säkert en hel hög, jag tror hon skulle bli rätt så förnärmad om jag satte en pulka med en barbie efter henne….känner jag henne rätt så lägger hon sig och rör inte en fläck Skrattande

#17 En broilerpapillon blir det då *ASG*

kerstinjoh
0

Oj, en pulka efter Alfons. det skulle gå i racerfart.

Jag cyklade med honom i somras, swisch så gled vi förbi bussen. Att vi överlevde var ett under. Ingen morot där!

Jäklar (Ursäkta) kom just på en sak. Jag har löst Alfons "gå fot problem", en pinne med en groda framför honom. Undrar om han skulle dra då?
Frog

lena1
0

20, Näe sade hon!?.. det är helt emot mina principer som broiler pappis hihi…

Nattis på er allihopa, nu bangar jag för kvällen ;-).

Lotta
0

#21 Knappast den lilla har ju grodfobi stackarn =) Skorpan skulle jag behöva ha en groda bakom för hon är så seg Skrattande

#22 Nattinatt brudenKyss

Magda
0

åååå  vad härligt.. dra pulka kanske hade varit ngt för min lata schäfer som vägrar jobb utom när hon verkligen viiiilat hela dagen Oskyldig