Norge?
Hum.. jag vet inte om ja är kappabel till de här nu.. ska ut snart;)
Men vart ombedd att skriva om Norge iaf. De var väl.. hum.. bra?
Min kompis som bor där sa att fisksäsongen var i feb. och framåt.. men nehe, när vi kom dit var fisksäsongen i augusti.. lite skillnad. De enda jobbet jag fick då var bemaning på proffice som finns lika mycket i sverige. Visst ja fick 120:- i timmen.. men vadå. de är ju dyrare att bo i norge, så de jämnar ju ut sig..
Sen har ja endel problem här hemma.. så tog mig hem igen..
kunde lika gärna jobba med bemaning hemma .. samma sak. och ta i tu med mitt liv
och jaa.. de var en upplevelse att åka till norge, jag var mer självständig.. mer stark?
men ecko bäbisen vart osäker.. de märktes att ja var flockledaren.. han klara sig inte utan mig
han skäller hela tiden åt allt nu.. och ja ser att de beror på osäkerhet.. när vi träffa elias senare en dag så stanna han och vänta på att ja sa "varsegod".. min lilla kille.. var ju husse!:)
jaa.. mer har ja väl inte att säga nu..bara att fråga om mer:) hopp hej.
ha en bra kväll:D
Har du tänkt åka tillbaka till sommaren då, eller? :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Haha är Lisette lite rund under fötterna tro?
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
hahaha!! neeh! ja har inte druckit
joo kanske åker tillbaka i augusti.. vi får se. Men såklart ringde ett av fiskebolgaen precis när ja åkt hem till min andra kompis.. så vi fick jobb. Men aa.. de var jju bara för vännen som redan bor där och kompisen ja åkte med att ta de! förbaskat! bittert:P
men behövde ju som sagt åka hem iaf..
Vad synd att det inte blev som du hade tänkt dig.
Men visst är det gott att vara hemma o få gosa med lilla söta Ecko-grisen.
Skulle du dit för att jobba då?, för min äldsta grabb fick jobb där i charken på ica redan innan han flyttade dit, och det var ju mycket betryggande.
Men han säger idag efter att ha bott där en tid att det är tråkigt folk där..