Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 449 ggr
Zebben
0

God Morgon Fredag!

Weekend 3

Då jag aldrig har en chans att få önska Er godmorgon, så passar jag på att göra det redan nu. De flesta av Er ser säkert inte denna tråd förrän just på fredagmorgon…och då sooover jag!    

Så ha en underbar dag!!  Tongue [

](http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb001_ZS) href="http://smiley.smileycentral.com/download/index.jhtml?partner=ZSzeb098_ZS&utm_id=7926" rel="noopener noreferrer" target="_blank">

kerstinjoh
0

Ja, gomorron själv, jag tror att de flesta har lagt sig.

Eller go natt!

Men godmorgon alla ni andra latmaskar, som ligger o sover nu. Tur du o jag kan hålla ställningarna. Men nu ska jag allt lägga mig.

Så det får bli gonatt!

Maja
0

God morgon själv.. ;) Vad händer under fredagen då? :D

Alex
0

Hihi godmorgon. ^^

Inte mycket vad jag vet än.. Blir väl slappt som vanligt. ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Faxlin
0

Japp God Morgon på er.
Som sagt var, nu sover nog de flesta. bara knäppa Åsa som håller igång :-)

Hoppas eran fredag blir super bra. Själv ska jag iväg i morgon och handla mat till alla djuren. Så jag blir inte här så mycket i morgon heller.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Lotta
0

Hmmm Zebben??? Det där är tjuvstart :( Nu han ju jag inte önska god fredag morgon, det där var tjuvstart *BLÄ* ;)

#3: Ja du ligger väl och trynar halva dagen din plutta :D

#4: Hallo där damen..att du höll igång vid den där tiden beror väl bara på att du inte han med på dagen igår.Och förresten några av oss har ju faktiskt ett jobb att sköta medans du ligger och sover din orm…FUSKLISA!!! :D

Men brudar här kommer ett riktigt ;)

GOD MORGON, UPP OCH HOPPA ERA SÖMNTUTOR!!!!!!!

Bonnie_lee
0

god morning… uscha skulle ha lagt mig i tid i går.. Ska till brynäs om en sisådär 2 timmar o skrämma tanterna medan jag lär mig start i backe. ska bli roligt bara man inte var så hiimla trööött… Fot i munnnen

kerstinjoh
0

Bow Down Samla er nu gott folk, jag kommer igen i em.

Lotta
0

Hehe själv sitter jag på jobbet nu…kan inte hålla mig ifrån er Skrattande

Zebben
0

Nu har jag gått upp! Jag sa ju att jag behövde tjuvstarta med godmorgonhälsningen. Jag hinner aldrig annars…

Jag och dottern vaknade 09.10 såå skönt. Idag ska vi iväg till min mamma, linneas mormor och gå en långpromenad med hundarna. Sen blir det lunch där och sen kommer nog linneas morfar hem från jobbet och då ska de leka. Hon älskar sin morfar!!

Sen är det nedräkning… för på torsdag nästa vecka börjar jag jobba igen efter nästan 2 års mammaledighet. Hua, hur ska det gå!? Förvånad Jobba med hundar är kul, men att inte få se dottern dygnets alla 24 h. blir jobbigare

Lotta
0

Det är jättejobbigt att börja lämna dom på dagis, mycket värdefull tid går bort och man missar så mycket. Jobbar du med hundar?

Alex
0

Jaa.. god morgon på riktigt.. Jag gick upp vid 3 idag..Oskyldig

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Lotta
0

ALEX!!! Skärp dig annars springer jag hem till dig och häller kallvatten på dig ;)

Alex
0

Usch nej. :S Jag blev väckt så av morfar en gång.. Eller nej, det var inte kallvatten.. Det var snö som han kom och stoppade in under tröjan på mig. >.<

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Lotta
0

Hehe din morfar måste vara jättesmart…

Alex
0

Nej. Han är elak. :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Lotta
0

Nähä morföräldra kan inte va elaka, det är dom för smart för :D

Alex
0

Jag har alltid trott att det är de smarta som är elaka.. För då kan de vara elaka utan att bli hatade - och ibland även utan att folk förstår att de faktiskt är elaka..;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Lotta
0

FörvånadÅhhh Alex det där vart för mycket för min hjärna…den nästan brinner….