Nya bilder på Troy.
han blir nog en stor maffig kille =) jätte fin…

Snygga kort. Svarta djur är annars riktigt svår fotade. Snygga modeller också :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Vilka fina kort du har tagit!
Alfons är hopplös att få fina kort på. Vet han att jag fotar så ser han inte klok ut. För att inte tala om när det blixtrar - livsfarligt!
Det sista var hellyckat!
Väldigt fina bilder. Och snygga modeller. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Meeeeen.. Inte nog med att han är lik Nero.. :P Han har ju t.o.m. vitt på bröstet!! :P Nog för att min kille har lite mindre vitt, men ändå.. :P Hehe.. Lika söt som alltid!! :)
Nej, vad söt! :D
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Helt underbara kort. Så söta!

#10: Vilket dunder kort. Kärlek över gränserna där.
Audiatur et altera pars
#14 den bilden blev jätte fin… =) ser så mysigt ut..
Åhhh vilka fina bilder…på jättefina djur 
Så fina kort du tar så skulle du säker lyckas med konststycket att ta ett fint kort på min bångstyriga Alfons.
Här hemma är det min yngsta tjej Matilda som står för fotograferingen…för där går jag bet 
Jättefina bilder har du lyckats tagit på sötisen =)
#14 Den blev riktigt snygg!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Den skulle du göra en förstoring av och sätta svart ram till…jättesnyggt =)
Tack för alla kommentarer!
Det är så skönt att "pojkarna" kommer så bra överens, dom är bästisar nästan jämt, ibland blir Troy för busig men då säger Peppe ifrån.
Puss bilden kommer nog att hamna på väggen så småningom. 

Åh det är ju vovven från fotosidan. Kände inte igen honom där, han har ju vuxit som ogräs killen! :) Går det bra på kursen?
#22 jajjemen, visst är det han! Det är nästan så att man ser när han växer, haha. Han har gått upp 8,5 kg sedan vi hämtade honom och han älskar fortfarande att sitta i knä och gosa… vi får väl se hur länge det går, han börjar bli lite tung nu, men det är mysigt oxå…
Kursen går superbra, han är lite av stjärnan i gänget ;o) *skitstolt matte* När alla andra skäller som tokar så sitter han lugnt och tittar på dem och instruktören vill alltid låna honom och visa de nya övningarna med.
Så här liten var han när vi hämtade honom, usch vad tiden går fort! ->

#23: Ohh, smälter som smör i solsken. Gud sååå söt.
Audiatur et altera pars
Nej, vilken liten sötnos!!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jag struntar i bantningen…kommsi kom till Lotta lilla sötis :)

#23 - vad kul :) Hoppas att det fortsätter att gå så bra. Något speciellt nyttigt som du tycker att han har lärt sig? Han ser väldigt snäll och go ut, tror han är riktigt intelligent :)
#27, Ja han är en riktig tänkar vovve, han funderar så det knakar och verkligen vill lära sig nya saker. Vi har ju bara gått två gånger på kursen än, men de övningar vi gjort hittills går jättebra. Bla. Godishög som vi ska gå över utan att han ska ta den och sitta och stanna kvar fast vi går iväg (fast det är andra roliga valpar precis brevid) andra saker han kan är sitt, ligg, kryp (ibland), hoppa upp i knäet *harkel*, high five, vacker tass, välja vilken hand (vi har godis i den ena och håller fram händerna, han väjer då med att peta på en med sin tass), "hämta" (bara leksaker som man pekar på än men man kanske kan lära honom hämta andra saker sen), Rulla runt. Vi har även börjat träna lite sök med honom i skogen, det älskar han! Han vill jobba med huvet.