Hundar iFokus

Hundar

Etikett: hälsa
Läst 1856 ggr
EmmaVarg
0

Kasterera hane i Gbg - vart??

Vet någon ett bra ställe att kasterera hanhundar på som är billigt och bra i göteborg?

en kompis sa blå stjärnan, men att det kostar 5000 att kasterera och det verkade ju dyrt om man ska kasterera två hundar! :s

Kalli
0

Jag kastrerade på Blå Stjärna i Januari för 3500 kronor. Den billigaste av de kliniker jag ringde var annars Sannegårdens djurklinik som tog 3000 kronor men dit går inte inte igen om jag så får betalt

Vet att många är nöjda med Torslanda Djurklinik och Västra Djursjukhuset också, vet dock inte vad de tar för en kastrering.

EmmaVarg
0

#1 Okej ,  varför inte Sannegårdens djurklinik ?

vet du ifall Torslanda Djurklinik och Västra Djursjukhuset  har någon hemsida/telefonnummer?

Kalli
0

Torslanda Djurklinik

Västa Djursjukhuset

Därför att jag var där på en hälsoundersökning och de skrämde fullkomligt livet ur min hund. Tappade honom flera gånger från undersökningsbordet så han slog huvudet och tillslut betalade jag 500 kronor för ingenting. Skrev om mina upplevelser på ett annat forum och insåg att jag inte var ensam så jag tycker helt enkelt inte att det är värt de 500 kronor mindre det kostade där mot för Blå Stjärna. :)

EmmaVarg
0

#3 aha, oj de va inte bra.. :O