Kyldyna
Har beställt en kyldyna åt Eros, en sådan som man fyller med vatten och så håller den sig sval och skön i flera dagar. Ska hämta paketet på Posten idag! :)
Lite spännande, ska bli så kul att se vad han tycker! Men tror han kommer uppskatta den.
Någon som testat kyldynor, kylhalsband/scarfs eller liknande produkter? Vad tyckte ni och hunden i så fall?
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
har aldrig testat men d verkar smart, lusse är alltid jätte varm så d hade nog vart skönt för honom… vart köpte du den??
Ja, Eros håller inte med mig riktigt om att det är skönt med 20 +, varken inomhus eller utomhus.
Köpte den på www.anicare.se Har sett att det finns lite olika varianter på fler ställen.
Såna har jag aldrig hört talas om. Kanske skulle vara nåt att införskaffa till sommaren..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
jaha ok.. ja bara ekonomin blir bättre så ska jag absolut köpa en sån.. skönt för dom på sommaren när det är jätte varmt, vi har sol rätt in i fönstrena på hela förmiddagen/middagen så det blir jätte varmt här inne på sommaren, o så har vi bara fönster åt ett hål så något korsdrag går inte att få heller…
Låter som en bra idé, ska kika lite närmare på en sån till Kiwi. Du får gärna berätta om den funkade och om Eros var nöjd med den :)
jo de vore nått för oss oxå. tkr så synd om gizmo :( helt kolsvart. flämtar som om han sprungit en mil :(
Ja, det kan nog mycket väl vara en trevlig investering för varma hundar. Man kan ju ha den inne, ute, i bilen.. Ja lite varstans. Om det fungerar bra ska jag kika efter ett halsband eller en scarf också, som han kan ha när vi promenerar.
Den jag beställde kostade 185 kr (+ frakt).
Återkommer med Eros (och mitt) utlåtande lite senare! ;)
Ja det får du göra. Ska bli intressant att se om den uppskattas. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Ja det där lär vi höra mer om :) För jag har då heller aldrig hört talas om det *S*

Det kanske är en bra investering för varma mattar o hussar om sommaren.
Vi kan ju testa Kerstin…undrar om en annan får plats bara ;)
Ja, vem vet? Det kanske blir slagsmål om dynan i sommar..
Det blir det garanterat :)
Liten rapport;
Nu har vi hämtat dynan och fyllt den med vatten :) La den i Eros korg. Först var han lite misstänksam, men jag lyfte dit honom. Och nu har han legat där säkert en halvtimme. Så jag antar att den blev omtyckt! :)
Skickar med en bild så ni får se själva! :)
Åhhh så gosigt han verkar ha det den lilla pälsbollen :)
Så mysigt! :) Till sommarn kommer han ju inte vilja vara ifrån den. ;P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jo han riktigt myser :) Han är ju varm av sig redan nu, men ja till sommaren kommer den nog bli ovärderlig!