Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 405 ggr
TinaH
0

God Torsdag!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Penguin Wave

Får jag väll börja och säga……
Här nere har det SNÖAT och klass 2 varning är det.
Vallar är på 1½-2 meter utan att det har plogats upp. 
Normalt så cyklar gubben till jobbet på 1 min, idag tog det 25 min.

Idag så ska jag bara sitta inne och ta det lungt….Recliner 
Får en vänn hit på em,
vi ska fika ihop och snacka skit.  Coffee Drinker 

Detta kortet på Tyson är taget ca 07,40 idag torsdag.

tja vad det beträffar mig , så hoppas jag alla får en bra och mysig dag!

kram

Tina

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

RubHel
0

Oj det var inte lite snö.. Söt bild förresten!
Det snöar lite lätt här och det är lagom kallt. Sitter i skolan och längtar tills jag får åka till stallet och ta hand om min häst :)

Rubiinen
0

Va orättvist :P  själv gick man upp kvart i 7 för o gå till skolan… hälften av alla lektioner är inställda så ja sitter här o har tråkit.   ska iaf ta en långpromenad me hundarna sen när ja kommer hem Glad

Malin-A
0

ja här var d fullt me snö också, men lusse älskar det, han skulle kunna va ute hela dan o bara leka, men d vill inte jag, får ta på mig termo sen o gå ut.. ja dricka kaffe o snacka skit e väl alltid kul… Oskyldig

ja önskar detsamma, en bra o mysig dag.. =)

Lotta
0

Godmorgon brudet!

Här skiner solen men det flyger fortfarande runt lite vitt i luften :) vilken tur du har att det tar längre tid för karl din nu, då kan ju du sitta vid datorn desto mer ;)

Alex
0

Oj, det var inte lite snö det. Här har vi väl också en del, men inte alls så mycket.. Och det är mest "gammal" också. ;)

ca -5 grader och sol, och så "snöar" det.. Snarare virvlar runt lite små vita saker i luften lite då och då. ^^ Kunde vart riktigt härligt, om det inte hade blåst så fruktansvärt kallt.. >.<

Själv sitter jag hemma, väntar på att mamma ska komma hem och köra mig till stallet. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Lotta
0

Jag vill också till stallet…gud va roligt :D

kerstinjoh
0

Tjoho, nu är jag tillbaka! Det blev nästan HiF-abstinens!

Vad har ni nu kokat ihop, gott folk, medans jag har varit borta o inte kunnat hålla ett vakande öga över er?

TinaH
0

vi har inte kuckelimurat nån tingen, vi är ALLTID snälla och beskedliga, och Lotta har legat i sin korg under rullatorn hela tiden…så det så…Angel 2

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Lotta
0

Jag är så duttig…visst då? *S*