Äcklad :(( *varning för upprörande innehåll*
Hur i h*lvete är folk funtade egentligen? Man blir helt bedrövad när man läser hur folk behandlar djur 
VARNING för ett starkt och bedrövligt reportage!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Usch usch usch! Fattar verkligen inte hur detta kan vara lagligt…
…däremot är det väl ändå olagligt att köpa sex, och trafficking så de skyldiga borde ju gå att dömma dem om det är pengar inblandat, trots att det handlar om djur…? hoppas för såna här as bör inte komma undan!
Vidrigt :/ Stackars djur.

Viktigt att läsa innan man ens tänker tanken på att sälja sin hund. Fruktansvärt vad som kan hända med den.
Sverige är i detta avseendet ett riktigt sjukt land! Hur F*N kan det vara lagligt att ha sex med ett djur??? Jag mår illa av bara tanken på att dessa människor finns ibland oss, hur sjuk är man inte om man tänder på och har sex med djur? Sjuka sjuka människor!!!

Det är bara lagligt om djuret inte lider psykiskt eller fysiskt (jag tycker det ska vara helt olagligt)
Så i detta fall med tiken så är det helt klart djurmisshandel
För mig är det ingen skillnad på om man SER på djuret att det lider eller inte. Det är sjukt onaturligt och fruktansvärt oavsett.

7# inte för mig heller men så är lagen i dag tyvärr, jag blir ledsen och frustrerad när jag läster artiklar likt denna.
Jag tycker det är vidirgt! Jag kan dock inte sluta undra -Vad är det för fel på människor som måste förgripa sig på djur?
Personligen skulle jag vilja se betydligt hårdare straff för djurmisshandel av alla slag och även att detta ska klassas som misshandel oavsätt om det synns att djuret lider eller inte.
Ja, jag vet. Det är sjukt att lagen är som den är i dag! Men det är tyvärr MYCKET som är sanslöst sjukt i vårt land nu för tiden! Spärra in idioterna och släng bort nyckeln!
Usch det är vidrigt och sjukt! 
Tycker dom kan ta upp straffet som va under 1800-talet!
Det är sjukt hur sverige har lagar som, att man inte får ladda ner en film, köra för fort osv HELT onödiga saker, men när de kommer till att LEVANDE varelser plågas så bryr dom sig inte!
Blä vad vidrigt och sjukt! :( Förstår inte hur dessa människor tänker, hur de kan utnyttja levande varelser som de gör. Det äcklar mig. För mig är detta djurplågeri.
De skulle vara skottpengar på de äcklen som håller på med sådan 
#11 Nog för att det är fruktansvärt att lagen är som den är gällande sex med djur, men att kalla en lag mot att köra för fort för en onödig sak… tänk igenom det du sa en gång till, för inte tycker du väl att hastighetsbegränsningarna och säkerheten på våra vägar är något onödigt? Fortkörare ställer till med otroligt mycket mer problem för sin omgivning än man kan tro! Men det antar jag att du är medveten om och att du drog ett klumpigt exempel…?