Husses/mattes favoritleksak
Bara för att det är ett hundforum behöver vi ju inte glömma bort oss tvåbenta varelser. ;)
Så vad är era egna favoritleksaker? 
Själv så måste jag nog säga iFokus.. Och Mexx får väl kanske vara med på ett hörn också. ;) För hundar är väl leksaker?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Knäppgök!
Ja, det är ju synd att sida bara ska handla om hundar. *ASG*
Ja, vad skulle livet vara utan datan o Internet? O HiF. Imorgon ska jag sova över hos min dotter o Quila. Eftersom Elin inte har någon dator så kommer jag nog att få hemska abstinensbesvär.
Alfons är nog också en "leksak". Vi är nog lite släkt - en allmänt knasig kille.

Denna tråden gjorde Alex för att hon tror hon ska vinna denna månaden…..mohahahahahahaha
Hahahahahahahahaha.. ;)

Nej, det kommer jag inte lyckas med så länge ni dubbel-/trippel- och tiotalspostar allt.
Men det var faktiskt på order från Åsa. Så det så. Och snäll som jag är så gör jag som de äldre och vettiga människorna säger till mig. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Hästen, hundarna, kameran och datorn får väl mitt svar bli :)

Mattes bästa leksak är dild…..
Skämt åt sido. (förresten en liten beskrivning för Er äldre, en dil…. är alltså en …)
Ha ha,,nä min bästa leksak eller åtminstonde det som gör mig glad varje dag är dottern, hundarna och datorn. Åh, kanske ska skriva sambon också. 
Nämen Zebben då, vilka tankar du har..;) Det här är ju ett hundforum! 

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Zebben!!!!
Nu är det så att jag är född på 50-talet, äsch nu skrev jag fel 70-talet, å på den tiden fanns det inget som kallades dild…..
Så nu får du vara så snäll o förklara dig!
Min dator förstås !
Måste nog säga mina hundar, hästen o datan :P

Hundens pipleksaker, hihi……………
I.fokus= vanebildande…fråga min karl, han tycker jag är gör tråkig ;)
Barnen, hunden, katten… hmmmm…ja sen lär man väl köpa en sån som #13 syftade på för här lär det då inte bli något. *ASG*
Går det att få något mängdpris??
Vi kan väl kolla…..men vi lär skynda oss att kolla innan Åsa kommer in, annars köper hon upp hela lagret *ASG*

Nu skrattar jag mig harmynt här
Zebben kommsi kom och förklara, vi vill höra *ASG*

Japp så var alla DIl slut. hittade en bra leverantör. Berättade att vi behövde mängdrabbat då vi snart är singlar allihopa.
Vi kommer efter detta kunna öppna en ny sajt.
skilsmässapågrundavifokus.ifokus.se
Liiite långt namn :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Heja Åsa!!! Go for it ;) Namnet var bra, iof blir det nog lite lätt att tungan trasslar in sig i tänderna..men vadå det kan det vara värt 
Oh, får jag vara med på den sajten också? Trots att jag antagligen aldrig kommer gifta mig en gång, men det beror ju på samma sak, så det måste väl nästan räknas..? 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jag är inte heller gift…så självklart får du va med…hur skulle vi klara oss utan dig ;)
Åhh Alex du har tur du som inte gett dig in i det hårda livet ;) Stanna på din sida du…så slipper du höra att du sitter för mycket vid datorn…Eller hur Kerstin??? 

haha, ja tänk att slippa höra det. ;-)
Audiatur et altera pars
Haha jag har fortfarande föräldrar..;P Fast de har väl mer eller mindre gett upp. ^^
Och jo det har du ju rätt i, Kerstin! 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Visst skulle det va skönt Åsa? Men jag har ju lite tur för Jonny jobbar ju rätt så mycket. Hihi

Vad Ni är nyfikna!
Om Ni nu vill veta mer så kommer här en länk, där Ni kan lära Er vad det är, hur det fungerar och det känns.

ZEBBE,,,,,,du bara skyller ifrån dig…..mohahahahahaha

#23 Dild, levernatör, mängdrabatt och singlar…..vad dillar Du om?? 

Oskyldig till motsatsen är bevisad heter det väl….
Hallå där Zebban…det var du som gav oss idén, vilket ju var en bra idé tills Åsa köpte upp hela bibban ;) Ni ska ju inte tro att hon kommer lämna ifrån sig dom 

haha, här är man skyldig tills man bevisat motsattsen. det är en egen värld det här ifokusandet. Visste du inte det :-)
Audiatur et altera pars

#37 Jaså, de har fått in mer dild nu. Trodde jag köpt slut på…eh jag menar trodde folk hade slutet med sånt.
#33 Haha det där varkade ju riktigt häftigt, ska jag försöka med! 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Zebben, du är inte klok!! Nu sitter jag åter här med ett idiotflin i ansiktet.
Jag började läsa,
1. Håll för näsan och försök andas. Om det går så drömmer du.
2. Hoppa. Om du lättar mer än du borde så drömmer du.
3. Titta på ett digitalur.
Digitalur??? Först då fattade jag att jag verkligen inte läste om **** hm.
*ASG*

mina favvoleksaker är datorn och mina djur och mitt keyboard när ja orkar. nu ska ja skaffa en ny leksak… trummor :D
ni är tokiga ni, vet ni de. undrar hur länge ni kan hålla er till rätt ämne om ni försökte. hehehe :D de här forumet är nog roligast att läsa på, så trevlig stämning.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

vad ska det stå ****???
Hahahahaha Kerstin, bäst idag!!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Men Tina LÄS!
1. Håll för näsan och försök andas. Om det går så drömmer du.
2. Hoppa. Om du lättar mer än du borde så drömmer du.
3. Titta på ett digitalur
Ja det stämde ju med min snuskiga fantasi, fast jag inte kunde fatta vad man skulle med digitaluret till- *ASG*
Näe, nu får jag allt gå ut med Alfons så jag kan fräscha upp hjärnan lite.
Bäst jag tar bort idiotflinet innan jag går ut!
Hahahahaha ja går det då så lär man ju drömma. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Digitaluret är ju för att ha koll på tiden…Du har väl hört magnus ugglas låt 4 sekunder.
På 4 sekunder…underbart är kort, för helvete för kort!
#42: Roligt att du hittat in till detta tokställe, ett skratt förlänger livet vet du!!! 
Själv ska jag försöka gå och lägga mig..vilket jag sagt i 1 timme nu :/ Men jag skakar fortfarande av skratt. Och mina fingrar glöder av allt skrivande,snälla Kerstin och ni andra blås *stön*
Nej nu ger jag upp *gäsp* Nattinatt mina små pälsänglar ;)
Hihi godnatt Lotta. Jag vet hur det är, Mexx fick ju vänta på mig i två timmar förut idag..
Mvh Alex
Värd för Ridsport

staaaackars mex……

jag vet inte …
men går detta som hund eller matte leksak??
Så kan man snacka om ha "fantasi" hahaha

#42: Ja, det var en fundering. Jag tippar på att det inte fungerar så länge. Jag tror vi har fått något tokvirus alternativt är det Mexviruset som slagit till här på sidan. De flesta verkar bli drabbade. Och det resulterar i ett gäng sjuka hundägare. ;-)
#52: *Asg* Ja det kan man fråga sig.
Audiatur et altera pars
#52 Hahaha ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport

det finns bara en sjuka här inne ÅSA-SJUKAN a la HiF! =)))))
Kerstin.. Vad gör du nu?
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Hon piskar på oss. ;-)
Audiatur et altera pars
Aj..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Lite spanking har ingen dött av så piska på du Kerstin…småglina behöver det *ASG*
Barnaga är förbjudet..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Spanking och barnaga är två helt skilda saker damen ;) Och du har gjort dig förtjänt av både och 

min favvosak e sno… Lusse såklart, o fotbollen.. =D
Hmm.. vad kan det vara? Snor? Snok? Snodd? 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
jadu.. hmm vi tar snodd d blir bra… hehehe
Hehe ni är inte kloka *asg*

LOTTA…