Hundar iFokus

Hundar

Etikettutfodring-och-foder
Läst 666 ggr
Bonnie_lee
0

Tips Orijen

Vill tipsa om ett hundfoder jag har börjat använda. har kört med nutro förut och tyckt att det var ett helt okej foder, hade inga problm med det, men fanny åt sällan och förlorade ganska mycket vikt, men efter jag har bytt står hon för första gången och väntar otåligt på maten, hennes avföring är mycket finare, hennes päls är bättre och hon verkar må mycket bättre även psykiskt. I en tidigare tråd skrev jag att jag var tvungen att portionera ut vatten till hunden annars hällde hon i sig hela skålen på rakt upp o ner, men sedan jag bytte är hennes törst inte lika stor, så jag kan fylla vattenskålen utan att hon okynnesdricker.

Visst är det ett dyrare foder men det är ABSOLUT prisvärt!!

10 av 10

www.orijen.se

Faxlin
0

Detta foder har jag testat också, men inte till hunden. Kan säga att det är väldigt populärt här hemma.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Bonnie_lee
0

poppis hos katterna antar jag? har katt själv kanske man ska prova på det till henne oxå, eftersom jag är helnöjd med hundens foder.. har du nån aning om pris för kattmaten?

Lotta
0

Hmmm…jag har aldrig hört talas om det förrens jag kom in här Förvånad

Faxlin
0

Det är riktigt poppis hos katterna. Och även hos illrarna kan jag säga. Hmm, kommer ju inte ihåg vad de kostar. Men jag tycker inte det var så farligt i alla fall. Och det verkar vara bra kvalite på den.

Audiatur et altera pars

Lotta
0

Kattmaten brukar i regel vara dyrare en hundmaten, kan du kolla upp priset?

Faxlin
0

Japp kan jag väl. Ska antagligen in och köpa nytt på fredag. Så skvallrar jag då :-)

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

En liten annorlunda sak angående kattmaten :-) Man ska byta direkt, inte blanda ut. ;-)

ORIJEN Cat
UTFODRINGSANVISNING

OBS! För att undvika eventuella problem vid övergång från annat foder, byt direkt till ORIJEN, utan "blandad" övergångsperiod.

Audiatur et altera pars

Lotta
0

Hmmm…tvärs imot alla andra foder. Blir dom inte dålig i magen då?