Crazy Egg
Är det någon här inne som har ett Crazy egg, till sin hund som leksak?
Jag har sett på en film med en hund som leker med detta JÄTTE-ÄGG!!
Det ser hur kul ut som helst, och det bästa av allt….det kan inte gå sönder, om inte man KÖR ÖVER det….hihihi
Jag har dragit mig för och handla det, för jag tycker det fortfarande är för dyrt. Huveröds ska 250Kr för det.
OK- liksaker som ska hålla ska få kosta, en jag tycker 250, ändå är lite i överkant.
Men jag ska kika runt nu i sommar när alla ute tävlingar börjar, så kanske dem säljer det för en billigare penning.
Jag kan tänka mig och ge max 150/170Kr, för det.
Länk: Crazy Egg
oj va dem borde kömpa med den, ska nog ta o skaffa en sån me, lusse tar ju sönder allt han får, men ja priset va lite väl mycke faktiskt.. är det något nytt? har inte sett sån innan, så d kanske e därför priset e högt, kanske lägger sig till sommaren…

nja…nytt o nytt kom nog för nått år sedan…
men hut-löst dyr! =)

Men liksaker tycker jag låter lite äckligt att låta hundarna leka med. Låter som om det skulle lukta rätt äckligt också. Skulle aldrig betala för det. Så Tina nu måste jag bara fråga. Vart får du tag på dina likdelar?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag går alltid en runda runt kyrkogården ibland, när jag vill att Tyson ska träna Sök, och spår…..tänk att du som ska vara så klyftig, inte kunde räkna ut detta, är för mig en gåta….
[
](http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb001_ZS) href="http://smiley.smileycentral.com/download/index.jhtml?partner=ZSzeb096_ZS&utm_id=7924" rel="noopener noreferrer" target="_blank">

haha, stackars de på eran kyrkogård. Jag trodde nämligen att du som ska föreställa så otroligt klok visste att detta går under benämningen gravplundring och är fjupt straffbart. Så det så.
Så jag får väl ta på mig att jag trodde du var smartare än vad du är. Inte så smart av mig kanske men jag tror alltid det bästa om folk. ;-)
Audiatur et altera pars
jaha är det du tina som ståtti tidningen på förstasidan, "kvinna och hund ute och plundrar gravar" =P

Japp så bara måste det vara. *viskar* Ska vi tipsa polisen ?
Audiatur et altera pars

Vaddå PLUNDRAR??
jag bara TRÄNAR min hund…..*snyft*
hahaha jamen det måste ju vara perfekt träning Tina, men vilken cool grej den har jag aldrig sett faktiskt, finn dem i mindre format med?.
Inget för Mexx.. Han skulle tröttna när han inte kan bita tag och bära den. :P
Så jag joinar nog Tina, det lät både spännande och lärorikt.. Bra jobb för hunden. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Jaha ja och här har vi gaddat ihop oss mot stackars Tina, eller ska jag säga eggat ihop oss ;)