Vi ska köpa hund
Jag och min man har bestämt oss för att skaffa hund.
Det blir våran första hund men jag har haft hundintresse länge och haft mycket med hundar att göra genom vänner.
Vi ska skaffa oss en Fransk bulldog och jag letar nu för fullt efter valpen för oss. Det ska bli så kul och jag längtar till den dagen då vi får hem en liten fralla.
Grattis vad roligt! Frallorna är ju bara för söta
Ska ni ha en tik eller hane? Vilken färg?
Vi ska ha en hona, färg får vi se vad det blir. Det vet jag när rätt valp dyker upp=)
Vad kul! Lycka till nu! 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Tack! =)
4, Kul att du ska skaffa valp o söt liten fralla med :) Hoppas du hittar en bra uppfödare och att du hittar den lilla tjej du letar efter :)
Åh, fransk bulldog! Min granne har skaffat en sån och Stina heter hon. Heeelt underbar :)
Älskar frallor! :D lycka till med er framtida hund!
Tack alla! Ja frallorna är riktigt charmiga.
På söndag ska vi titta på en frallebebis
Det är en liten tigrerad tjej som föddes den 27/5. Ska bli superkul och jag lääängtar tills det blir dags för inflytt till oss.
9, glöm inte ta kort
tigrerad det är ju så fint med :) hoppas ni gillar henne.
#10 Nej då kameran är redan nerpackad, massa kort blir det=) ja jag hoppas hon ska passa oss men det tror jag hon kommer göra.
Ska ni kolla på en valp som är lite mer än 1 vecka bara?
Så kul, en familj jag känner har coton de tulear-valpar nu, världens goaste. Har jag tur får jag köpa en. Hoppas ditt hundköp blir av!
Oj hon va inte gammal alls juh!. e de du som håller?.
Söt va hon i alla fall.
e hon skk reggad? spna fall nyfiken på hemsida om dem har nån =)
Ja det är jag som håller henne. =) Ja hon är reggad och har stamtavla. även kenneln är reggad hos SKK. =)
16 hur gammal va hon där då??? när ni hälsade på?
Super söt!
Men tycker fortfarande det inte verkar så seriöst att en reggad kennel tar emot besök SÅ tidigt. Dom flesta tar ju tidigast emot besök vid 3-4v (?)
Tänk om den valpen är jätte osäker och inte alls passar er? Man kan ju knappast se temperamentet hos en såå liten valp.