Trimmer till cocker?
Funderar på att skaffa mig en Moser 1400, kolla gärna länken. http://www.anicare.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl?funk=steg_tva&artgrp=270
Fungerar denna till cocker?
Lina - Medarbetare på Cocker spaniel i fokus
Bra märke har jag hört så det är inget skräp iaf, även Oster ska vara bra märke som jag vet flera som trimmar pudlar har men vet tyvärr inte vilken typ dom har.

Varför skulle den inte kuna fukat till en cocker? Dw fukar till alla päls typer.Täkt på att köpa en skär sa AT&T du får den lägden du vill ha.
//Anna Letfors
www.letfors.webb.se
Har ingen bra efarenhet av moser, har kört slut på två st på kort tid (trimmar springer spaniel) den blir lätt överhettad och får ibland för sig att inte ta alls. Men nu har ju moser också många olika modeller, jag har inte den dyraste och den är inte sprillans ny just nu men man tycker att de ska hålla då jag inte klipper allt för ofta med den.
Har hört mycket bra om oster, men har själv inte prövat. Är också på jakt efter en ny maskin då min moer nu helt har gett upp :(
Jag har Oster A5 2speed och en Oster Artisan och är jätte nöjd med bägge två. Tror aldrig jag hört någion säga något negativt om Oster