Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 696 ggr
JerryLee
0

Vår Hjälte!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ville bara skriva och berätta att vår hund JerryLee är vår stora HJÄLTE! I torsdags så var det en person som var försvunnen. Det var fullt med poliser här ute och letade. Tänkte att jag tar en runda med JerryLee, behövde ändå en promenad. Det var tur att jag tog hans inviter på allvar. Jag såg spår i den lilla snön vi har och tänkte att vi följer dom en bit, så får vi se vad som händer. Men längre in i skogen försvann spåren, men inte för JerryLee. Han fortsatte att spåra. Efter en liten stund hittade vi han som var försvunnen. Tyvärr för sent, men vi hittade honom.

Vi är mycket stolta. Speciellt nu när man hörde att polisen var där med sina hundar och sökte utan att lyckas. Men det var nog stor tur i oturen att det var vi som hittade honom. Vi känner ju till skogarna bättre eftersom vi bott här i 18 år.

Detta var det jobbigaste jag varit med om, har alldrig sett någon död. Men det har nu börjat lägga sig och jag är glad att han hittades. Dom anhöriga slipper att undra och dom kommer att få en grav att gå till.

MIN HJÄLTE JERRY LEE! Oskyldig

Lotta
0

Dom kommer att vara hjälten Jerry Lee evigt tacksam, vilken toppen hund du har där. Det är svårt för dom anhöriga nu men det är ju bättre att han hittades och som du säger få en grav att gå till. Ge hjältehunden en puss på nosen från mig.

JerryLee
0

JerryLee tackar !

Oskyldig

KerstinP
0

Det måste kännas skönt att ha en så klok hund. De anhöriga är säkert väldigt tacksamma. Han är en riktig hjälte!

kerstinjoh
0

Ett märgben till Jerry Lee!

Malin-A
0

kram till JerryLee för den fina insatsen, jag tror också dem kommer vara evigt tacksamma..

Celia
0

Vilken duktig kille han är :)

SaraC
0

Wow! Vilken hund! :)

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Alex
0

Vilken duktig vovve. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Faxlin
0

Som jag sa inne på en annan sajt. Det är superduktigt av honom. Du har all anledning att vara stolt. Fast jag förstår att det tog på dig att hitta honom död.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars