Hundar iFokus

Hundar

Etikettutfodring-och-foder
Läst 2009 ggr
MP160
0

Foder från Husse

Vad tycker ni om hundfodret från Husse? Är det något att ha eller äre bara krafs i det fodret med?

SaraC
0

Vet inte själv, men puttar upp tråden åt dig och hoppas du får svar!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Ladymon
0

Jag tror faktiskt att det är ett ganska bra foder ! Många uppfödare kör på det. Man får dessutom pengarna tillbaka om man inte är nöjd, Eller om man har en kräsen hund som inte tycker att hundmaten faller den i smaken.

Vår uppfödare har alltid gett husse´s foder och dom skulle inte välja något annat, Pälsarna o.s.v är jätte fina.

Vi har också haft husse , Alla foder funkade bra på våra hundar förutom ett, Och det var de som innehåll mest protoiner, Då fick våran hund som små finnar.

Jag har kikat på innehållet på alla deras säckar och tycker det ser bra ut !

Bogart
0

Husses foder är dyrt och innehåller mycket spannmål, så det är inte något jag skulle ge. Du kan få mycket bättre för pengarna, som till exempel Standardt och Oliver's.

Med vänlig hälsning

Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.

MP160
0

Tack för svaren!

Tangotime
0

#2 Alla foder har väl smakgaranti? Dvs pengarna tillbaka om hunden inte äter och det är minst 80% (tror jag) kvar i säcken. 

Om just Husse vet jag inte så mycket mer än att det inehåller en del spannmål. Jag personligen hade inte betalat dom pengarna för fodret.

Ladymon
0

#5 ja precis det var det jag menade med att man får pengarna tillbaka om hunden inte gillar fodret :)

Det finns iförsig prover också som man får gratis, på både katt och hund mat.