Hundar iFokus

Hundar

Etikettefterlysningar
Läst 1739 ggr
Nellie-Jessica
0

Freestyle

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är jätte sugen på att börja träna Freestyle med mina lilla Nellie och undrar därför om det finns något sådant nära skövde området?

Yessica
0

Freestyle är väldigt enkelt att träna hemma annars. Lära in trix och konster och hitta musik och sätta ihop konsterna till ett program. Glad

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

Nellie-Jessica
0

Det är så svårt att veta var man ska börja bara :) och hur man ska gå tillväga och lära ut dom olika tricksen?

DanielaB
0

Det finns en bok som heter Freestyle, av Yvonne Öster och Monica Gudinge. Kolla bokus.com. Där har du kapitel som inlärning, klickerträning, target, moment m.m.

Med "något sådant" menar du kurs? Kurser är ju alltid kul att gå på och du får personlig träning och sällskap. Jag vet tyvärr inte om något sådant i Skövde men du skulle kunna höra med en brukshundsklubb om det vore möjligt.

Glamgirl
0

http://www.hundensbasta.se

"I oktober 2010 kommer jag även att utbilda mig till freestyleinstruktör och därefter kommer det även hållas freestylekurser hos oss!"

Det är ju ett tag till dess men ja trivs jätte bra på Hundens bästa så ja hade tyckt det var värt väntan. Ja ska själv gå freestylekursen där!

/ Lina
Medarbetare på Vinthundar iFokus

Valpar
0

Sötb tjej du har Glad Det finns några artiklar här och inne på blandras iFokus om klicker!

Nellie-Jessica
0

Glamgirl- Vad kul, Var kommer du hålla i dina freestylekurser?

DanielaB-ja den boken ska jag verkligen kolla upp, Ska börja med klickerträning framöver också :)

Valpar- Tack :) hon är en riktig liten goding :) Har läst en massa här och det är jätte bra. Men är mer intresserad av kurs eftersom jag gillar att lära mej saker praktiskt. Och som danielab nämnde med att det är kul med personligträning och sällskap :)

Glamgirl
0

#6: Hihihi, nejnej! Det e inte ja som har kurser. Ja länkade bara till hemsidan på den hundskolan där ja går med min vovve! Flört
De ja skrev med "" e citat från startsidan.

/ Lina

Nellie-Jessica
0

jaha okej ^^ har fått kontakt med henne så ska börja träna :D

Glamgirl
0

Vad roligt!! ska du gå kursen i höst? :D

/ Lina