Bildbomb
Tänkte visa lite bilder på min papillontik Lisa som jag knäppte för någon dag sen. Vänta med att komentera!
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Vilka fina bilder du tar :)
Älskar hennes färg!!
Tack så mycket!
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Fina bilder på jätte söt tjej
. Men varför har du stryphalsband?
Eftersom hon går mycket bättre med ett stryp på sig, gå går hon fot och skäller inte på andra hundar. Med halvstryp så drar hon och är svår att få kontakt med. Hon har dragit en gång med stryp på sig och det var första gången. Håller på att leta en passade sele till henne eftersom jag tycker att det är bekvämare. 
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
18, Det gör du rätt i finns ju fina selar, stryp kan gör ju en del skada kallas inte stryp för inte heller. Vet om att stryp gör en del kotskador o ger stora problem på nacken.

Du kan ju byta till en tunnare stryp på henne iaf så det inte blir så tungt för hennes nacke.
#19 Precis, har hört skumma berättelser om folk som haft hundar med stryphalsband.
#20 Det är just det jag letar efter, ett lagomt stort halsband som är tunnare, hon har detta tillfälligt eftersom hon slet sönder sitt andra halsband (halvstryp) som inte var de bästa kvalitén.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Men det var iaf fina kort
Tack för komentarerna. Lisa tackar 
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

#21 Om du inte hittar på en djurbutik så finns det alltid massor med tunnare stryp på utställningar, ormlänkar är bra och sliter inte på pälsen.
#25 Jag har inte varit i någon djuraffär än men ska dit idag tror jag och kolla.
Ormlänkar? Aldrig hört talas som det. Men tack för tipset!
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

#26 dom är runda och har en slätare yta så inte pälsen fastnar i halsbandet
#27 Ska kolla om det finns på djuraffären, har funderar på ett läderstryphalsband, hade det till tervurenen jag hade förut eftersom en vanlig strypkedja förstörde pälsen runt hennes hals och med läder stryphalsbander så blev det mycket bättre.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se