Hundar iFokus

Hundar

Etikettutfodring-och-foder
Läst 3157 ggr
Tangotime
0

Oliver´s Pet food.

Jag funderar på att byta till Oliver´s men jag har så bra rabatt på Royal så det skulle svida en hel del i plånboken. Men Royal är ju inte det bästa så nu undrar jag… är det någon som kör på Oliver´s och vet om dom har förmånlig uppfödar rabatt? Vet att dom har 15% om man köper 4påsar, men så mycket behöver jag inte.

Är ni nöjda med fodret för övrigt? Har ju ganska kräsna hundar…

Kalli
0

Har inte sett att de ska ha uppfödarrabatt men kan inte svära på det, dock dubblerar de din första beställning: Dubbelt upp men det  man ju bara använda en gång (om man inte har snälla grannar Oskyldig).

Jag (och mina hundar) trivs i alla fall med fodret, trots det kommer jag antagligen byta eftersom det är så pass dyrt.

Linnea
0

Oliver's är ett av de få fodermärken som har större andel kött än spannmål i sina foder vilket är bra. Det gör att jag iaf kan tänka mig att betala mer. Använder det inte själv just nu men funderar på att byta av ovan nämda anledning.

Skynda långsamt så går det fortare.

awkward
0

Jag kör på det och är kanonbra! :)

Minka040
0

Har det jag också, har kört det i ett år nu. Är supernöjd, lagom stora bitar och så luktar det "gott" (för hunden alltså… jag har också en kräsen hund). Skönt att det levereras till dörren också! Innehållet var absolut det som fick mig att testa, det ångrar jag inte!

Försök få andra att köpa med dig så att ni kan göra större beställningar. Den första beställningen är ju som sagt halva priset så mitt råd är att bunkra upp lite.

Vattnadal
0

Jag fick bra rabatter hos dem som uppfödare, tror det var 25% om man köpte 4 säckar, och bättre och bättre pris ju fler man köper samtidigt. Upp till hela 45% kan man få, om man har gott om utrymme för hundmatssäckar!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Tangotime
0

Men jag vågar inte köpa på mig så mycket säckar ifall dom inte äter det. Visst får man tillbaka pengarna, men man får ju ligga ute med mycket pengar som man kan behöva om man måste köpa det gamla vanliga som jag vet att dom äter.

Får ringa dom och se vad dom säger!

Minka040
0

Du kan ju få lite gratisprover, de brukar vara generösa och ovanligt tillmötesgående för att vara ett foderföretag. Flört

monsterblom
0

jag har det fodret till mina tjejer och de älskar det. unghunden har ratat de flesta foder, även barf. men de här äter hon. sen är det inte så dyrt. jag betalar ca 500 kronor säcken och köper oftast två åt gången. då räcker maten i 2-2½ månader.

Noa-Nisse
0

#8 trodde inte det fanns någon hund som ratade barf :P

Medarbetare på Hundar.ifokus

ingann
0

Jag beställde provpåsar när min hund var mindre och både han och katterna totalratade det! De nosade och gick därifrån. De åt inte på de 2 dagarna jag ställde fram fodret… Likadant gjorde grannens 2 katter som fick prova medan en kompis katt älskade det…

Sen tyckte jag inte om deras kundtjänst… Nästan varje månad i ett halvår fick jag mejl om att det var dags att beställa en säck eftersom jag fått provpåsar… När jag ringde upp dem och bad att få bli struken ur deras register för mina djur ratade fodret så fick jag snorkigt till svar att de förväntar sig att folk som får gratisprover faktiskt beställer sen för proverna är inte gratis att skicka…

Min kompis däremot är jättenöjd med deras foder och bemötande… Jag har även ringt och beställt till henne och blivit trevligt bemött så de kan vara trevliga Glad (Iaf om man köper deras produkter *ironi*)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

monsterblom
0

#9 det trodde inte jag heller, men tydligen så finns det undantag ;)