Berner Sennen
Hej. Nu var det lääänge sedan som jag skrev nåt inlägg här. Jag har hunnit skaffat en ny familjemedlem sedan sist.
Han heter Gastor och är en Berner Sennen hane som är född 23/12.
Världens goaste och snällaste valp i mina ögon. Han och Labben Alice kommer jätte bra överens.
Någon fler som vill presentera sin hund/hundar? 

Något som är galet med sajten just nu efetrsomd et inte går att publicera bilder, så jag återkommer lite senare med bilderna.

har alltid tyckt om den rasen! :D
En katt låter dig sova i sängen. Ute på kanten.
#1 Välkommen tillbaka. Hoppas det fungerar så vi får se en bild 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Tack snälla ni!
Ja det är verkligen en härlig ras! Vi är så glada att vi har fått lille Gastor i familjen! Han är otroligt lugn och snäll. Jag varnade min sambo innan vi hämtade han att det kommer att bli fullt upp med en liten valp.
Häromdan frågade sambon mig om vad jag menade, eftersom han är så lugn och snäll 
Jag kan fortfarande inte bifoga bild konstigt nog. Därför kommer min hundblogg här istället: Alice och Gastor
Är det ingen fler som vill presentera sin hund? Oavsett ras 

#5 ojj vilken bamsing! :o Men grymt söt!
En katt låter dig sova i sängen. Ute på kanten.

Men åhhhh vilken söting Gastor är. Man bara ryser av bilderna och vill HA
Har tyvärr ingen egen hund (än), men har ofta sonens hundar varav den ena är en Berner Sennen som heter Zelda, och sen är det lilla Norfolkterriern Cherie. Det lutar MYCKET åt att det blir en Berner så småningom, älskar den rasen och temperamentet.
Har också en berner sennen hane, fast han blir 3 år i sommar så är nog lite större