vår sjuka flat...
vår flat som är 12 och ett halvt år har dem senaste veckorna blivit mycket sämre :( hon går in i väggar, trampar i vattenskålen, ökad uppmärksamhet, stressad m.m :( vetrinären har kollat synen och det är inget fel.
dock tror hon på att hon blivit senil, så vi ska få medecin och då får vi verkligen hoppas att hon blir bättre, annars finns det nog bara en utväg.. vilket jag kommer tycka är mycket mycket svårt.
Vad tråkigt.. Hunden blir ju verkligen ens bästa vän, o framförallt om den funnits vid ens sida i hela 12 år.. Beklagar!
Väldigt fin var hon, har nog aldrig sett en så pass lurvig flatt innan! :)
tack så mycket, lurvig är hon, så hon har aldrig gått bra på utställning :P
Eftersom hon blivit sjukare snabbare och pratat med en kompis som är vet. kommer antagligen slutet komma fortare än vad vi hoppats på, det är antagligen små proppar i huvudet som gör att hon glömmer saker och går in i saker eftersom att det inte finns några fel med ögonen.
imorgon ska vi prata med vetrinären och komma fram till något, men alla vi, + dem andra hundarna lider verkligen av att se henne så hära, och det kommer vara väldigt svårt att vara utan henne.. kommer kännas väldigt tomt fastän vi har 3 andra, men jag har bestämt mej att jag inte vill att hon ska lida längre.
Jag var bara 4 år när vi fick henne, så hon har funnits så länge jag kan minnas
Bilden är från 99, hon var ca 1 år